tiistaina, heinäkuuta 29

Jonkinlainen yritys kuvata tämän päivän vaatetusta. Ignooratkaa pliis nuo jalat, ne vammaavat tänään normaalia rankemmin.
Kuitenkin:

- Paita/ JC
- Shortsit/ H&M
- Saappaat Lontoosta
- Laukku/ Bianco
- Vyö ja rannekoru on jotain randomeita

Tuli hiukan kiire lähtö tänään, joten totesin pukeutumisen olevan helpompaa, kun en etsi mitään, mikä on häviksissä. Löysin nuo ja ihan tyytyväinen olen.

Mutta niin, kävin taas vähän kierroksilla vaatekaupoissa ja pakko todeta, että syksyn muoti inspiroi mua huomattavasti enemmän kuin se, mitä tänä kesänä oli. Okei, tunikat oli jees, samoin lyhyet shortsit, mutta muuten olin aika pulassa etsiessäni vaatteita. Syksyllä on kuitenkin kivoja värejä ja väljiä yläosia, joista mä pidän. Löysin Gina Tricotilta yhden ihanan liiviasian ja mustan kangaspaidan, jossa on jokin rusetin tapainen viritys kaulassa. Molemmat on kivoja tummansinisten pillien kanssa - vielä kun vaan löytäisin sopivat sellaiset jostakin.

Sain kampaaja-ajankin varattua! Ja kyllä oli vaikeaa, en ees tajunnut, että kaikki päivät voi olla niin täyteen buukattuja. 12. elokuuta kuitenkin pääsin, otan värinpoiston ja värjään vaaleanruskeaksi. Heihei mustat hiukset, kyllä mä näissä jo vuoden viihdyinkin.

Ei kommentteja :