torstaina, toukokuuta 3

gets volume 2

Heippa kaikki! Pidän sen verran taukoa lukemisesta, että ehdin päivittämään blogia. :) Sain vapun jälkeen samana päivänä kolme pakettia, melkein kuin joulu olis ollut - postin pojat ja tytöt eivät varmaan olleet ihan niin innoissaan kun saivat kiikuttaa ne mulle hehs...

Yksi paketti oli ihanaiselta Niinalta Japanista. Yhyy alkoi itkettää melkein kun luin kirjeen mikä mukana tuli snif. ♥ Eniveis, sain Sadien ja Eat you aliven levyt + oheiskrääsät ja toki odotetun Rock and Readin kera Tsurugin. Sekä Gabin! Siinä oli Teron uusi bändi Trick ja oon oottanut kuin kuuta nousevaa että saan sen käsiini hehs...

Photobucket

 Sanokaakin että oon liian vanha fanityttöilemään. :( Käyhän Japanissa ne 50v. miehetkin Arashin keikalla jammailemassa, koskaan ei ole liian vanha - toisinsanoen!

Sitten sain Yumetenbon paketin ja Treasure Japanin paketin, jota muuten oon odottanut since ever oikeesti. Meni ikuisuus että sain postikuluista laskun.

Photobucket

d.i.an TÄYDELLINEN vyö. Oon halunnut ton aivan järjettömän kauan ja nyt se on mun! mbokista ihan uutena 6000 jeniä, eli ei todellakaan paha hinta. Olin niin onnellinen kun voitin tuon. Jep, materialismia, tulen onnelliseksi kun saan vyön. :D

Photobucket

Photobucket

Julia's boutiquen huppari. Luulin, että toi olis ollut pidempi, mutta ihan kiva se noinkin on. 2500yen, vissiin...? En oo kauheen hyvä yhdistelemään huppareita mihinkään, mutta ostin kun ajattelin, että viileämpinä päivinä kesällä tää on kuitenkin ihan kiva vetää päälle. 

Photobucket

Photobucket

Julia's boutiquen tunika. Mulla on leopardikuvioinen ihan samanlainen, mutta se on Skinny Lipin. :D 2900yen? Vai olikohan se et huppari oli kalliimpi.. En muista. 

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Yumen paketissa oli toiset tollaset liivit, mutta noi oli kyllä kupeista paaaaaaljon pienemmät kuin ne edelliset. :( Sen sijaan tuo mintunvihreä tunikalirttijuttu on aivan täydellinen! Mulla on niin visio siitä ja d.i.an vyöstä ja niistä kivoista kiilakoroista, jotka esittelin jossain vaiheessa tuossa keväällä.

Mutta nyt meen takaisin kemoreseptorien ja parasympaattisten hermojen ja aivo-veri-esteiden pariin aka lukemaan tenttiin. Oon ollut niin stressaantunut pari viime päivää, etten oo saanut öisin edes nukuttua. Sunnuntaina varmaan saan jonkun takykardian itsekin. :D


8 kommenttia :

Suzu Blog kirjoitti...

omg ;__; D.I.A Belt ... i miss my belt so much ;___; i wish i could have it again... ;__;

Anonyymi kirjoitti...

Cool belt :D

Nana kirjoitti...

Wow! There is so many nice gets~ Everyone is crazy about the belts!

Maria kirjoitti...

hallu, yritän olla stressaaamtta! Vaikka kesälläkin saan opiskella kuin hullu ja oon töissä koko kesän, mutta.. Jotenkin kesällä aika menee nopeemmin ja kaikki tuntuu aina paljon hauskemmalta. :D

Suzu, I know, that belt is like freaking awesome. ♥

Sami Spoon, It is! ♥

Nana, Thank you so much! ^^

나니 kirjoitti...

omg the first picture... URUHA MY BABY <3 unffff.. Hahaha! He's so epic! And I love the bracelet and first sweater!

Anonyymi kirjoitti...

kuinka kauan jouduit odottamaan et sait laskun postikuluista? :o ku mulla on menny jo yli viikko..

Maria kirjoitti...

Joskus on mennyt yli 2 viikkoa. Yli viikko on se aika tavallinen :)

ida kirjoitti...

aaa mul kelpais kans toi rock and read. :DDD

ja toi huppari on sika tyylikäs ;u; !