lauantaina, toukokuuta 9

Kiukutellaan

Mikä ottaa päähän?

Nimessäni:


- Inhosin etunimeäni ties kuinka kauan, koska se oli mielestäni kamalan vanhahtava. Nykyään taas tykkään olla Maria. Mutten vieläkään tykkää olla Maria Karoliina.

Kasvoissani:

- Murtunut nenäni, joka on vino ja sen vuoksi mulle ei sovi melkeen mitkään aurinkolasit, kun ne jää aina vinoon. Lisäksi siitä on se haitta, että mulla on nenä tukossa koko ajan!

Vartalossani:

- Paskana olevat polvet, jotka tykkäävät muljahdella vähän miten sattuu! Ja kun niille ei oikein voi tehdä mitään, niin olen rampa sitten loppuikäni aina enemmän tai vähemmän.

Luonteessani:

- Äkkipikaisuus ja itsepäisyys sekä se, että oon kamala päällepäsmäri aina välillä, eikä se anna vieraille ihmisille kovin mukavaa kuvaa musta. Lisäksi mä suutun tosin nopeasti ja tiuskin helposti.

Vaatekaapissani:

- Epäjärjestys ja se, etten mä jaksa siivota sitä

Kotonani:

- Karvahelvetti by kissat, on vittumaista ottaa vaatekaapista musta vaate, joka on kuorrutettu juuri irronneella turkiksella.

Työssäni:

- Oikeastaan aika hassua, mutta ei mua ota siinä päähän mikään muu kuin se, että polvet reistailee kun olen jaloillani 8 tuntia päivässä

Ystävissäni:

- Se että ne asuu niin pitkin poikin Suomea, ettei me nähdä tarpeeksi usein. Eli toisinsanoen ei mua niissä itsessään ärsytä mikään.

Perheessäni:

- Kaksi sanaa: Äidin miesystävä

Harrastuksissani:

- Se kun tuntuu, ettei mulla ole aikaa harrastaa mitään oikein, eikä mun romuna olevat paikat kestä oikein minkäänlaista liikuntaa!

Kumppanissani:

-

Lemmikissäni:

- Miksi ne nukkuu aina mun juuripestyjen ja silitettyjen vaatteiden päällä? Inhoan sitä karvojen putsaamista.

Kielenkäytössäni:

- Kiroileminen

Musiikkimaussani:

- Ei mikään :D Paitsi se, että mä kyllästyn liian nopeasti

Kotikaupungissani:

- Se, että tää paikka on ihan kuollut muutoin kuin kesällä, eikä täällä koskaan tapahdu mitään, eikä täällä ole mitään siistejä paikkoja

Ruokavaliossani:

- Epämääräinen himo panineihin

Lapsissani:

- Ei tule. Ei todella.

Naapureissani:

- Yläkerran naapurin viikonloppuiset bileet, jotka saa mut toisinaan repimään hiuksia päästäni

Nykyisessä elämäntilanteessani:

- Epäjärjestys ja epävarmuus sen suhteen, et mitä alan tekemään syksyllä

Tulevaisuudessa:

- Epävarmuus sen suhteen, mitä alan tekemään

Ei kommentteja :