keskiviikkona, lokakuuta 7

Girl you know that you need to stop

"Muutaman" päivän päivitystauko taas johtuen siitä, ettei mulla ole oikeasti mitään asiaa. Olen koko viikon 12-18 töissä ja koska työasu on kaikilla se sama mustat housut + suklaanruskea pitkähihainen ja essu, niin ette asukuviakaan saa. Lisäksi mä olen ollut aivan armottoman huonolla tuulella ja oma kone hajosi. Ei todellakaan mikään mun viikko. :D Ei senkään lisäksi, että shopping serviceni ei päässyt yksimielisyyteen kanssani (ok, minä en päässyt yksimielisyyteen). Tsukicon lähestyy uhkaavaa vauhtia ja mitä teen minä? En mitään, koska innostus lähteä sinne on aika nollassa ihan vain sen takia, ettei mulla ole mitään hienoja visioita, toisin kuin melkeinpä kaikilla circle-kavereilla.

Lisäksi koko Suomi vitutti mua alkuviikosta, kun etsin over knee bootseja. Löytyikö? Ei todellakaan. Joko ne loppuu outoon kohtaan tai näyttää sukilta/ Robin Hoodilta pöllityiltä ja mä en lämmennyt. Sit löysin Biancosta juuri _NE_ kengät, mutta kokoja oli vain 38-> ja olisi pitänyt olla 36-37. Edes se 160€:n hinta ei saanut mua kauhistumaan enää siinä vaiheessa. :D
Yksityiselämä on myös kokenut vähän kummia käänteitä täss, joten vitutus ei ainakaan ole vähentynyt niiden myötä. No, kyllä tämä tästä.

No, tilasin mä kuitenkin jotain kivaa itselleni tälläkin viikolla, näette tavarat kun ne joskus tulevat. Tytti tulee lauantaina hengailemaan kanssani ja tekemään mulle kynnet, joten ainakin se asia on hoidossa. Rakennekynnet. Onkin ollut ikävä niitä.


Onko kellekään muulle iskenyt hillitöntä syysahdistusta?

5 kommenttia :

Isabella kirjoitti...

mulla on ainaki iskeny kauhee syysahistus ja tsuki ei tällä hetkellä innosta yhtää :P

Anonyymi kirjoitti...

Oi kiva, etten oo ainoa jolla on syysmasennus. Ei ainakaan helpota masennusta tämä pimeys! :(

Anonyymi kirjoitti...

AAA! I can feel your pain, itsellänikään ei ole mitään visioita Tsukin suhteen (tosin kuin pinjalla ja kaikilla :( ), ja muuten katselin ihan samaisia saappaita Biancossa, joidenka hinta kirpaisi allekirjoittanutta.

AAA SYYSAHDISTUS
Ehkä meidän pitää sitten tulla kiiltävinä satiinihostesseina.

Maria kirjoitti...

Mikiy, No ihan sama fiilis D:

Elina, Aa, meidän pitää hankkia jostain kunnon horatsumekot ja hiipiä paikalle järjettömissä kilometrin korkuisissa koroissa ja samankorkuisen tukan kanssa :D

hanna kirjoitti...

aaaa onneks löysin omat unelmien ylipolvenkengät joskus sattumalta clickist joskus joulukuus, oli jopa alennukses ja palkka justiin rtullu tilille. kuullostaa enemman kohtalolt