maanantaina, helmikuuta 28

Golds infinity

Heippa! Mitenkäs on viikko lähtenyt käyntiin? Oon ollut ihan surperhuono bloggaaja viime viikon aikana - ja tälläkin viikolla sama meno jatkuu - kun oon ollut kipeenä. Jonkun sortin kurkkutulehdus iski ekana ja nyt keuhkoputkentulehdus, joten oon ollut aika kuollut ja päivät on menneet sängyssä lojuen, Keisaria lukien ja 30 seconds to Marsia kuunnellen. :D

Halusin kuitenkin esitellä yhden ihanan jutun, minkä posti toi tuossa tullessaan.

Photobucket

Photobucket

Ihana, eikö? Golds infinitylla ei ole oikeastaan koskaan ollut yhtään vaatetta, minkä olisin erityisesti halunnut. Mutta sainpas tämän sitten ostettua pari kertaa käytettynä, kun pisti silmään. ♥

Mä painun takaisin sänkyyn, aivot ei oikein toimi.

♥ Maria

5 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Oii ihana paita! Niin ja parane pian:---)

Sara Mari kirjoitti...

Oh this shirt is really cool and cute, its great!

Anonyymi kirjoitti...

ihana paita :)

voi ettää ku mä ikävöin päivänasuja ja meikkejä yms :( nykyään näkee vain ostoksia ja sitte vaatteiden myynti-ilmotuksia :(

parane pian ! <3

Helppounohtaa kirjoitti...

Upea paita! <3
Kelpaisi kyllä minullekkin tuollainen :)
~Anni

Helppounohtaa kirjoitti...

Sori toinen kommentti samaan postaukseen, mutta pakko kysyy ku selainen aiempia postauksiasi et onko tässä postauksessa

http://ultimatelux.blogspot.com/search?updated-max=2010-07-18T20%3A07%3A00%2B03%3A00&max-results=7

,oleva MA*RSin t-paita vieä myynnissä?
oisin nimittäi kiinnostunu siitä. :'3
jos se siis on viel myynnis, voitko laittaa mulle sähköpostii?

dragon__95@hotmail.com

~Anni