tiistaina, elokuuta 26

She floats

Kahden päivän keräilyn jälkeen sain vihdoin käteni toimimaan! Ampiaisallergia piti mut hyvin sängynpohjalla pari päivää, kun yksi onnistui puremaan mua. En enää koskaan sörki tukkaani, kun tunnen, että siellä kävelee joku. Eww. Etova kokemus for real, mut onneksi tämä tästä paranee - vaikkakin musta tuntuu edelleen, kuin joku sahaisi sormea irti tms.

Mä en tiedä, mikä yllättävä addiktio mulle on syntynyt Topshopiin, mutta ihastun n. kerran viikossa johonkin, mitä sieltä saa. Tosin huonompi homma on se, että olen ostolakossa, koska Japaniin tarvitsee paljon rahaa ja mullahan ei nyt juuri ole ihan kamalasti rahaa. Mutta kuitenkin, löysin sieltä taas kaikkea kivaa, aika asustepitoisesti tosin, mutta kuitenkin.

Värilliset, korkeakorkoiset kengät on melkeinpä must -juttu, jonka hankin. Nuo on kivat, mutta ehkä menen DinSkoon tai Biancolle metsästämään vastaavia, koska en viitsi tosiaan maksaa juuri nyt postareita. Tuon tyyppiset kuitenkin olisi kiva omistaa, koska tämän hetken korkkaritilanne on yhdet musta ja yhdet vaaleanruskeat kiiltonahkakorkkarit, jotka on äärimmäisen epämukavia jalassa. Tuo petroolinsininen väri vain matchaisi niin hyvin yhteen laukkuun, joka mulla on jo ennestään.

Kaulakoruasia, johon tykästyin. Olen ihan rakastunut rusetteihin, helmiin ja kaikkeen tyttömäiseen. Tuo sopisi niin kivasti villapaidan tms. jutun kanssa.

Vyö. Mä en koskaan löydä vöitä! Ruskea nahkavyö kuitenkin menisi melkein kaiken kanssa ja tuo olisi aika jännän mallinen... tykkään tuosta muuten ihan oikeasti, mikä on sangen harvinaista, koska mun vyömaku on mitä on. En löydä koskaan sopivan mallista -ja väristä.

Tällaiset pleksit on melkein must have, koska ne on niin kamalat. Ne on silti ihanat. Ristiriitainen viharakkaussuhde, mutta silti mä haluan tuollaiset, koska ne olisi niin übermakeat omistaa ja olen muutenkin aika hullaantunut kaikkeen retroon.

Lompakko! Uskollisesti palvellut Hello Kitty hajosi ja tarvitsisin uuden. Tuo pinkki väri vei sydämeni~ Mutta tuo lukkoasia on vähän liian aikuismainen kuitenkin mun makuun. Tykkään kaikesta pikkutilpehööristä, eikä tuohon saisi edes sovellettua mitään kivaa.

Eniveis, mä yritän kuitenkin nyt pitää pääni ja hillitsen himoni shopata järjettömästi mitään, koska mä tiedän, että joulu-tammikuussa sitä rahaa sitten taas menee. Eikä se raha kasva puussa ja en ehdi koulun sivussa käymään ollenkaan töissä nyt, joten sitä suuremmalla syyllä.

Hmm.. no mä katoin vaihtarivuosia ja totesin, että joku Brisbane on tällä hetkellä se paikka, johon haluaisin lähteä. En halua lähteä Japaniin, koska se tuntuu olevan nyt jokaisen ernun toivemaa, enkä viitsi olla niin massaansulautunut. Eri asia olisi se, jos lähtisin kielikouluun, mutta vaihtarivuosi siellä on... ei kiitos. Australia puolestaan kuulostaa ihan hyvältä vaihtoehdolta, eikä siitä ole kuulunut kuin hyvää palautetta niiltä, jotka siellä ovat käyneet.

1 kommentti :

Pinja kirjoitti...

... Noi kengät on ehkä tappavan ihanat. ´wwww`