maanantaina, syyskuuta 8

New york girls

Vietettyäni just neljä päivää kipeänä ja Sinkkuelämän tuotantokausia katsellen mä tajuan taas, kuinka hyvä se sarja onkaan. Se on ihana ja Samantha on ihan kukku. Ja Smith! Samanthan poikaystävä! Ja Carrien vaatteet ja kengät! Olen tosin vieläkin sitä mieltä, että Samantha on suurin bitch, mutta samalla aivan mieletön nainen. Ehdoton suosikkini ihan vain sen takia, että se on niin... härski. Mä rakastan sitä kohtaa, jossa se selittää pöllitystä vibraattorista keskellä ruokapöytää. Se on ihana. Ja ne osat, joissa Carrie asuu Pariisissa. Mäkin voisin mennä Diorille shoppailemaan ilman sen suurempia tunnontuskia.

Koulun alku vie aina kohtuuttomasti aikaa ja ahkerana lukiolaisena olen toki paneutunut koulunkäyntiin aivan kympillä - tällä kertaa jopa aivan oikeasti. Olen luokan puheenjohtaja ja muuta mielenkiintoista - tai vähemmän mielenkiintoista, miten nyt vain asian haluaa käsittää.

Jostain syystä tauti on pitänyt mut myös poissa kaupoista (lähes). Tein pikavisiteerauksen Biancolle ja Ginatricotille kun etsin karvahattua ja ruskeita nahkasaappaita saamatta kumpiakaan. Ostin kuitenkin ruudullisen mekon ja valkoisen lirttivillatakin. Mut karvahatut - ne välttelee mua. Jokaisella nettikaupalla on niitä! Miksei yhdessäkään vaatekaupassa ole? haluan sellaisen söpön, karvaisen ihanuuden itselleni.

Japani lähestyy, enää reilut kolme kuukautta ja pääsen siihen shoppailun mekkaan kolmeksi viikoksi, johon haluankin. Luoja tietää, kuinka paljon mun laukku painaa kun lähden kotiutumaan sieltä. Tosin mua edelleen kammoksuttaa kavereiden mainostukset torakoista, mutta ehkä ne kuolee, kun paiskon niitä korkkareilla ja jotain.

Liz lisa in niin se juttu, jonka olen löytänyt. Olen katkera siitä, ettei sieltä saa tilattua Suomeen kamaa laisinkaan. Se on niin.. väärin. Siellä on ihania vaatteita, mutta toinen asia toki on se, mahtuu tällainen suomalaistyttö noihin vaatteisiin.

Ostin tuossa taannoin yhden laukun, jonka kanssa tuo toppiasia sopisi kivasti. Henkkamaukalla on vähän samantapainen, samoin Kiraffissa, että ehkä mä menen metsästämään rahatilanteen mulle suomin oikeuksin.

Haluaisin rääkätä itseäni ja ostaa korolliset saappaat, mutta musta tuntuu, että ehkä tyydyn vain mataliin korkoihin, koska tunnetusti mä olen jo muutenkin aina myöhässä, joten korot vaan hidastaisi reissua vielä lisää sitten, kun tulee talvi ja liukas. Suosin mukavuutta. ♥

Ei kommentteja :