maanantaina, syyskuuta 22

Sopivien saappaiden metsästys

Tällä hetkellä mä olen niin valmis maksamaan ruhtinaallisesti sille, joka johdattaa mut hammaslääkäriin. Mä en oikeasti ole käsittänyt, että hammassärky voi olla näin viho viimeisen v-mäinen fiilis - tai oikeastaan, että hampaat voi edes särkeä näin kovin. Viisaudenhampaat my love siis ja minähän en mene hammaslääkäriin kuin pakotettuna. Tosin nyt alan olemaan aika varma, että sinne on pakko mennä, ellen halua turvautua johonkin kotikonstiin tämän poistamisessa (kaivan sen jollain mattopuukolla vaikka irti). Ehkä tämän viikon aikana voitan vielä kammoni ja menen sinne, koska ihan tosissaan tämä fiilis ei ole kovinkaan mieltä ylentävä.

Viikonloppu rullasi silleen aika normaalilla painolla, tosin koeviikon päätyttyä mulla on kummallisen toimeton olo, kun olen vaan voinut olla. Esim. nukuin tänään puoli kolmeen ja olin varma, että on sunnuntai, vaikka tosiasiassa tänään on se kauan kaivattu ylimääräinen vapaapäivä, jonka sai kuluttaa miten haluaa - mun piti mennä shoppailemaan, mutta rahatilanne ja motivaatio ei riittäneet.

Ruskeiden nahkasaappaiden ja tummanharmaan puoli reiteen yltävän tunikan metsästys on melkein kuin hakisi neulaa heinäsuovasta. Mä en ole maksamassa saappaista sataa euroa, en etenkään, kun kaikki vastaan tulleet ovat olleet joko törkeän rumia tai muuten vain epäsopivia. Mistä löytyykään koon 37 saapas sopivalla lestillä ja kivalla korolla? ei ilmeisesti mistään, ei, kun ottaa huomioon että olen rämpinyt Turun kenkäkaupat läpi noin viiteen kertaan ja tullut samaan lopputulokseen joka kerta.
Ginatricotilla puolestaan oli sellainen tunika mitä hain, mutta arvatkaa oliko kokoa S? no eipä toki ja M koon kanssa voisin harkita telttailua eräseuduilla, mukaan mahtuisi varmaan pari kaveriakin. Ehkä mä meen huomenna tekemään uutta kierrosta taas.

Mutta nyt mä voisin harkita vaikka parsakaalin syömistä. Totesin että yksi 10 kiloa olisi taas hyvä saada pois, joten ei kun siirrytään rakastamalleni rehulinjalle jälleen kerran. So sayonara girl~

Ei kommentteja :