tiistaina, syyskuuta 16

You're not bored, you're boring

Taisi se syksy tullakin sitten jo, ainakin päätellen siitä, että tänään oli ensimmäistä kertaa mukana lapaset, kun menin kouluun. Ei todella ollut liikaa, kun kävelin koululta bussipysäkille siinä puol kymmenen maissa preppauksista päästyäni. Tuntui silleen hivenen viileältä kyllä, kun on tottunut kesään ja lämpöön - tai no, itseasiassa sellaiseen +15 asteeseen ja vesisateeseen viime aikoina, mutta kuitenkin. On shokki aamulla huomata, että auton lasit on jäässä ja niitä on oikeasti krapattava, olen muuten surkea siinä. :D Opettelin taidon vasta, kun sain kortin... eli vuos sitten?

Kaikki päivityshommat on viimeaikoina hieman jääneet, kun olen seikkaillut väliä koulu - sänky. Toisinsanoen olotila on jokseenkin väsynyt ja sänky on houkuttelevampi kuin tietokone, joten olenpas fiksuna tyttönä kerrankin nukkunut iltapäivät ja tehnyt sitten kouluhommia. Onneksi tää rääkki loppuu torstaina ja sitten on kolme päiväinen viikonloppu. Koeviikot ei vain ole se mun juttu.

Mä olen tuossa vähän silmäillyt ja tehnyt tutkimuksia vaatekaupoissa, enkä vois sanoa, että tämän syksyn muoti-ilmiöt inspirois mua. Okei, siis mekot ja saappaat ja kaulahuivit yms. on kivoja, mutta mukaan mahtuu niin paljon vaatteita, joita mun pieni mieli ei oikeasti jaksa ymmärtää. Sinapinkeltainen, siis sinapinkeltainen. Se on ehkä värimaailman yksi kamalimmista väreistä ja sitä on siellä täällä ja tuolla. Shokeerauduin yksistä poolopaidoista, joita viikonloppuna hyppäsi kokonainen pyörötelineellinen eteeni - keltaista, keltaista, keltaista...

Mulla on sellainen Sex and the City fiilari, että voisin melkeinpä katsastaa pari jaksoa taas yön tunteina, kun pitäisi lukea hissaa ja uskontoa. Odotan niin, että saan sen DVD'n itselleni lokakuussa.



Jos jotain jäin kaipaamaan tossa leffassa, niin Viviennen suunnittelemaa hääpukua ja Carrien vaatteita muutenkin. Tuollainen niittistyle vyö oli muuten Top Shopissa jossain uudessa kokoelmassa, mutta kun rahatilanne sanoo nolla ja Japani odottaa tossa kolmen kuukauden kuluttua.


Harrastettiin jotain baareilua tuossa menneinä viikonloppuina Hennan kanssa. Mun mielestä tuo mun kahden huivin viritelmä on kyllä niin lol. Oli kylmä ja minä tyhmä tyttö en tajunnut sitä, joten liisasin sitten huivin lämmikkeeksi itselleni. Tennarin vessan peili on btw aika hyvä kuvauspaikka pienessä tukevassa hiprakassa.

Ei muuta, nyt lukemaan!

Ei kommentteja :