keskiviikkona, tammikuuta 28

Treasurebox

Pahoittelen nyt tätä parin päivän päivitystaukoa. Mood on ollut aika alamaissa ja sain vasta nyt kasattua itseni jotenkin. Skarpatkaa mua, rakkaat leidit, olen saikkarilla hiihtolomaan asti ja sen jälkeen pitäisi taas pystyä motivoitumaan tästä stressipesäkkeestä eteenpäin!

Sitten pääsemme päivän asuun! Mä olen tällä viikolla ollut yllättävän shoppailuinnottomalla tuulella, sillä kevätmuoti ei inspiroi mua sitten mitenkään! Mä en tiedä mikä siinä on, ettei sifonki ja pastellivärit vain oikein ole lähellä mun sydäntä - sen sijaan tämän kevään hius- ja meikkimuoti on sulattanut sydämeni. Mutta niin, se päivän asu - hairahduin taas selittelemään jotain omiani, kun piti keskittyä vaatteisiin.



Tunika - Vila
Farkkuleggarit - Pieces
Takki - Vero Moda
Saappaat - ... en tiedä?
Laukku - Vivienne Westwood

Olin suhteellisen tylsän näköinen tänään, mutta annan itselleni anteeksi sen - mä skarppaan kun tästä taas ihmisten ilmoilla alan hengailemaan ( huomenna) ja ensi tai seuraavalla viikolla onkin sitten shoppailukierroksen paikka, kun menen Hennan luokse. Spirit Storessa on pakko käydä! Ja tarvitsisin pari megakivaa hupparia - osaako kukaan sanoa, onko jossakin ollut sellaisia pään yli vedettäviä huppareita, missä olis joku kiva printti edessä? Spirit, GT, Element tms. vinkkejä otetaan vastaan.

Hmm, mulla oli jotain juttuja, mitä meinasin tässä tehdä, mut jotenkin hommat on vähän levähtäneet taas käsiin ja en ole jaksanut hommailla mitään kummempia. Se laukkupostauskin olisi tuossa tekemättä - samoin make up-tutorial, mutta laiskuus ja muiden hommien paljous vaivaavat, saatte kyllä ne! Laukkupostin uskallan jo luvata ensi viikoksi.

Mitäs sanoisitte, jos leikkaisin polkkatukan?

Style vasen reuna:


Sit se ois kyl heihei clip-onit.

♥ Maria

Ei kommentteja :