torstaina, tammikuuta 1

Happy new year

Hyvaa uutta vuotta kaikille taaltakin pain. En eilen ehtinyt juuri paivittelemaan, kun koko paiva meni Shibuyassa ja etenkin C.C. Lemon Hallilla Over the Edge 2008 tapahtumassa bandeja katsellessa. Mukavaa oli ja pakko sanoa, etta oli aika outoa nahda omat idolinsa vain muutaman metrin paasta, kun on tottunut vain ihailemaan kuvia lehdissa ja kuuntelemaan musiikkia & katsomaan live DVDita.

Tanaan sitten oli taas vuorossa Harajuku ja uuden vuoden alennusmyynnit. Mukaan tarttui kannykkasalaa, highlight puuteri, Tutuannan yllarikassi ja ruokaa 8D Crepesit syotiin kans, vaikka tuntui jo valmiiki silta, etta palellun pystyyn.

Paleltultumiselle loytyi myos syy: Olen sairaana! Toivotaan etta taa tasta helpottaisi, koska toi konsulaatti on kiinni ja vissiin kellaan ei taida olla hajuakaan laakarista. Heh heh, joskus ollut parempikin fiilis.

Huomenna sit pitais miettia et lahdenko Osakaan 9.paiva, toivotaan et olo olisi vahan kohentunut tasta, koska tosiaan silmat seisoo paassa ja paa sarkee, palelen ja nena vuotaa. On tosi onnistunutta sairastua kun paasee Japaniin. :D Mun tuuria, mun tuuria <3

Mut huomenna ostan engineer buutsit vaikka henki menis, koska omat kengat hajosivat. Pohja lahti irti, silleen harmi, koska ne on mun suosikkikengat ja siroimmat talvikengat, mita mulla oli. Saiskohan ne viela liimattua?

Mut joo, meen palelemaan meidan koppiin. :3

Ei kommentteja :