keskiviikkona, helmikuuta 17

New nails

Joku ihan oikeesti taitaa kantaa kaunaa mulle siitä hameasiasta kun olin päässyt gyaru secretseihin asti sillä et miks lihavat tytöt pukee hameen. Nyt ihan oikeesti lapsukaiset - miksi normaalit ihmiset pukevat hameen? No siksi varmaan, että he haluavat pukea sen. Kuinka paska itsetuhto ihmisellä siinä vaiheessa on kun haukkuu normaalin kokoisia ihmisiä läskeiksi - c'mon hei, järki käteen. Kuten aika moni asiaan totesi, kaikki eivät ole kokoa 0. Ja itse ainakin oon sitä mieltä, että aikuisen naisen ei tarvitse olla samanlainen riuku kuin 12-vuotiaan tytön. Kiitos. Oon vaan niin vittuuntunut tähän ainaiseen "Vain superhoikka voi olla kaunis"-paskaan mitä nykyaikana viljellään.




Tytti teki mulle uudet kynnet. Ei oo mitkään maailman parhaat kuvat mut nää on ihanat. ♥

26 kommenttia :

Anna kirjoitti...

...siiis anteeks mitä :''''''''DD lapsellinen meno and stuff. Tän nyky yhteiskunnan kauneusihanteet on tosi kieroutuneita... o__o

btw, kynnet on ihanat ! :o

rölli kirjoitti...

aivan ihanat noi kynnet <3

Bom kirjoitti...

Nyky yhteiskunnan kauneusihanteet on suoraan sanottuna perseestä! Kyllä nyt herran jumala naiselta kurveja pitää löytyä! :o

Nuo kynnet on ihanat<3

Kati kirjoitti...

Oon niin samaa mieltä tosta. Pentujahan nää kaikki on, mitkä käy valittamassa tämmösestä. Ei oo näköjään oikeeta kuvaa siitä, millasia oikeet naiset on. Naisella pitää olla tissiä ja persettä! :DD

Kati kirjoitti...

ja vielä unohtu se, että ihanat kynnet!

Elina kirjoitti...

ÖÖÖH... siis oon sitä mieltä että toki kannattaa miettiä pukeutuminen oman vartalon mallin mukaan ja et kaikki ei sovi kaikille, mut multa meni kyl nyt ihan yli hilseen et mistä porukka tossa pahamaineisessa hamemerkinnässä niin hirveesti pillastui, kun a. et oo lihava ja b. se asukokonaisuus oli hyvän maun mukanen ja puki sua siinä kuvassa josta jotkut marmatti. Muutenkin jotkut niistä kommenteista kuulosti siltä kuin sulla olis tyyliin jäänyt housut kotiin tai jotain :--D Enkä tiiä pitäskö tolle Gyaru Secrets-jutulle nyt itkee vai nauraa. No ei kai siinä, ilmeisesti joitain ahdistaa tosi omituiset asiat. Siistit kynnet muuten!

Anonyymi kirjoitti...

joooo oon järkyttnyt kans tästä haukkumisesta O______O

anni kirjoitti...

Toi on ilkeetä :< sä oot kaunis ja kaikkee ni mitä nää ihmiset oikee vinkuu?

Aivan ihanat kynnet!

Ren kirjoitti...

Fantastiset kynnet, ihana muoto ja pituus. Sopivat sinulle hyvin. Tuosta hame-tapauksesta; jotkut eivät vaan osaa pitää turpaansa kiinni, vaan kaikki törky pitää päästää ulos. Valitettavaa, että joudut lukemaan sellaista.

Maripon kirjoitti...

Maailma on idiootteja täynnä,ei niistä kannata välittää.Ihminen,jolla on kaikki hyvin,ei ikimaailmassa menis haukuun muita.F** them,sanon minä. xP

Ja sun uudet kynnet on rakkautta! <3 Tosi söpöt!!!

Alina kirjoitti...

miten joku voikin olla niin lapsellinen, että kirjottelee jotain semmosta?

söpöt kynnet btw! ♥

taikis kirjoitti...

Oi miten ihanaiset kynnet!♥

Ite ainakin piän hameita hyvällä itsetunnolla, vaikken mikään keijukainen olekaan :o Ja sinä jos olet lihava niin huh huh et kyllä!

Melsa kirjoitti...

mun mielestä on melkeimpää kamalemman näköstä kun jotkut tytöt on hirvittävän laihoja. Kun vaikka esim. jaloissa mun mielestä näyttää paljon paremmalta et on sillee jotain muotoja kun sellaset pelkät tikut... tosi lapsellista mennä laittaa tollasta, varsinkaa ku et oo lihavaa nähnykkää!

Mutta siis. Noi kynnet on ihanat~♥

Iida kirjoitti...

Mun mielestä naisen pitää näyttää terveeltä ja hyvinvoivalta, eikä todellakaan miltään kukkakepiltä. Vihaan kaikkia ihme kauneusihanteita, koska musta kaikki on kauniita just sellasina ku on.
Säälittää ihmiset joiden pitää vahtia et mitä kokoo toinen on.
Ihanat kynnet muuten! Onko sun omaa kynttä vai onko sulla jotain tekojuttuja siinä?

Anonyymi kirjoitti...

Voi jeesus tuo hamejuttu... :D Komppaan kaikkia muita mun edellä olevia ! Oo kiltti äläkä välitä mistään noin lapsellisesta, mun mielestä oot ihan äärettömän kaunis just tuollasena kun oot ! Niinku Anna sano, kyl nää nyky yhteiskunnan kauneusihanteet on kieroituneita...

Mun mielestä se hame näytti hyvältä sulla ! Ja miks jokanen ei sais laittaa sitä päälle mitä ihan oikeasti haluaa?

Pitää varmaan olla ihan hirveän huono omatunto kun löytää tuollaisesta haukuttavaa. Varmaan joitain 96-97 syntyneitä nuo penikat, tai joitain nolifeanonyymivalittajia.

Muista, et oot mun ja varmastikin monen muun mielestä täydellinen just tollasena!

Maria kirjoitti...

Apua ku ootte ihania ;;--;; Päivä parani just aika paljon kun luin näitä! ♥♥

Mut siis kynnet on tehty muoteilla ja geelillä, et rakennekynnet on :3 oliski omat kynnet näin pitkät ja graafisen malliset XD

puppe kirjoitti...

musta sulla on on ihanat muodot :c♥

pysy tollasena.

brita kirjoitti...

kynnet on supernätit ^^

veikkaan vähän, että kyllä valittajat tajuaa että oot normaalipainoinen, mutta niillä on joku herne nokassa ja tarve keksiä jotain vinetettävää. aika häiriintynyt nimittäin pitää olla, jos sinua pitää jotenki isona.

Anonyymi kirjoitti...

Oon sitä mieltä et jokainen saa olla minkä kokonen tahansa, ellei sitte mene omalle terveydelle haitalliseks ja sillee blaa blaa, mut ei oo kiva tämmösenä rimpulana lukee näitä "Kyllä nyt herran jumala naiselta kurveja pitää löytyä! :o" "Naisella pitää olla tissiä ja persettä!"... Kaikille ei kerry kiloja. :D

Maria kirjoitti...

Ei kerrykään, se on ihan totta ja siis omalle ruumiinrakenteelleen ei voi mitään :D

Anonyymi kirjoitti...

" Ja itse ainakin oon sitä mieltä, että aikuisen naisen ei tarvitse olla samanlainen riuku kuin 12-vuotiaan tytön"

Itse olen sitämieltä että jos näyttää aikuisena 12-vuotiaalta, se on vain hyvä asia.

Anonyymi kirjoitti...

ei pahalla mut noi kynnet näyttää niiltä seppälän parin euron kynsiltä mitä laitetaan ku mennään ekan kerran sinne ala-asteen discoon.

Maria kirjoitti...

Anteeksi mitä? :D

HANA kirjoitti...

cute!

Rina kirjoitti...

Ei vitsit mua otti päähän ne, jotka alko aukoo päätä sun hameesta! Näytit tosi nätiltä ja oon niin ilonen, et sä et taivu ruipelokauneusihanteisiin. Ooon ihan samaa mieltä, että naisen täytyy näyttää naisekta eikä tytöltä. Toinen asia on, et jos ruumiinrakenne oikeesti on todella pieni, niin sit ei ehkä saa kunnon muotoja. Huh, sori mikä kommentti :D Pisti vaan vihaks :'D Mutta niin, oon vähän aikaa seurannu sun blogia mutta nyt vast kommentoin. Kirjotat mun mielestä kiinostavista asioista ja tosi sujuvasti, keep it up jooko? :)
xx
Rina

P.S. söpöt kynnet :)

Viivi kirjoitti...

Tykkään tästä sun blogista. Tulin vain mieleen että lue ihmeessä mun kynsi blogia jos sua kynnet kiinnostaa. en oo mikään amatoori mutta kuitenkin ;)