keskiviikkona, helmikuuta 3

Yumetenbo



Tilasin vähän kivoja juttuja itselleni Yumetenbosta, joka siis ennen shippasi ulkomaille, muttei enää - avuksi siis tuli mukunoki jälleen kerran. Ootan ihan hurjasti tuota hametta ja noita saappaita, koska mun viime talvena Japanista ostamista saappaista on pohja puoliksi irti ja en siis omista mustia talvisaappaista. :D Nuo oli ihan täydelliset, joten toivottavasti ne tulisi pian. ♥
Kokonaisuudessaan paketille tuli hintaa n. 140€ ilman postikuluja, joten sanoisin päässeeni aika halvalla kuitenkin kun ottaa huomioon, että tilasin kolmet kengätkin. Postarit ilmeisesti tulee olemaan aika isot, mut eipä se mitään.

Lisäksi laitoin Nellyyn tilauksen menemään, kun sinne oli tullut nauhallisia overknee saappaita! Eli jos matalapohjaiset, nauhalliset saappaat kiinnostaa niin kannattaa tsekata, hintaakaan ei ollut kuin 49€+4€ toimitusmaksut, joten halpaa verrattuna moneen muuhun paikkaan. Toivottavasti ne nyt vain on oikeaa kokoa, kun se on aina yhtä taiteilua koon 36 ja 37 kanssa, et kumpi sitten onkaan se sopiva.

Ulkona jatkuu pakkanen ja mä olen töissä, joten ette saa mun uudesta tukastakaan vielä kuvaa. Mutta värjäsin loppupeleissä tummaksi nämä - Bittersweet chocolate on värin nimi ja lupaan esitellä sen teille viikonlopun jälkeen kun Tiia tulee kameramieheksi(naiseksi).

♥ Maria

9 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

kulutatko sinä muuhun rahaa kuin ulkomailta tilaamiseen? sinunn kaikki rahat menevät cocoluluun kuin sillä rahalla voisit matkustaa ulkomaille.

Maria kirjoitti...

mun rahojahan ne on :) ja valitettavasti siel ulkomailla tarvii paljon enemmän rahaa kuin sen muutaman satasen millä tilaan vaatteita. ja palkkaa mä kuitenkin työstä saan, joten säästöön siitä suurin osa aina menee :D

Veronica kirjoitti...

the skirts and the black boots O__O
Nice selection <3

Anonyymi kirjoitti...

Oi ihania vaatteita! *__*<3
Muuten, Yumetenbosta voi tilata ulkomaille vieläkin :D Tilasin nimittäin viimeviikolla ja paketti saapui pari päivää sitten~

Maria kirjoitti...

Anonyymi, voiko? :D Kun mulla se sanoi, et vaan japanilaiseen osoitteeseen ja ehdotti sitä jotain niiden shopping serviceä

Anonyymi kirjoitti...

Kyl mulla se ihan toimi kun seurasin tätä: http://event.rakuten.co.jp/borderless/infoservice/en/shoppingsteps/

Siis laitoin vaa normisti ostoskoriin kamat ja täytin tiedot :D
Paitsi se kohta jossa valitaan shipping method näytti erilaiselta kuin tuossa ohjeessa. Kanjeista huomas

Maria kirjoitti...

Okei, outoa :DD Kun mä menin sielt englanniksi käännetyn sivun kautta ja kun painoin tavaran ostoskoriin, se sanoi ettei kauppa shippaa kuin japanilaiseen osoitteeseen jne. mut pitää kokeilla uusiks joku kerta kun tilailen taas, kiitti kun kerroit! :D

Anonyymi kirjoitti...

Aijaa, aika hassua :/
Viime viikolla kyl ihan toimi et en sit tiiä mikä oli.
Mut joo good luck next time :D
Ja eipä mitään ^^

M kirjoitti...

Hey girl, kortti ois valmis. Mä laittelen sen ens viikon alussa postiin menemään n__n

- IRE