torstaina, huhtikuuta 14

New sponsor; Pinky Paradise

Photobucket

Haluaisin esitellä teille mun uuden sponsorini - nimittäin Pinky Paradisen. Kyseessä on siis circle lensejä ja japanilaista kosmetiikkaa myyvä nettikauppa, joka luultavasti on tuttu useimmille piilareiden käyttäjille. Itse oon aikoinani ekoja linssejäni tilannut nimen omaan PP'n kautta.

Pinky Paradise halusi myös sponssata mun lukijoitani - nimittäin tilatessanne piilarit, lisätkää ihmeessä tilaukseen koodi ultimatelux ja saatte pakettinne mukana eläinaiheisen piilarikotelon sekä pienen yllärilahjan. Aika hyvä diili, eikö?

Photobucket

Toi kalakotelo on ehdottomasti söpöin. Haluan tuon vaaleanliilan pusukalan. ♥ Vaihtoehtoina on sit tuon lisäksi mm. possu, elefantti, karhu, sammakko ja virtahepo.

Photobucket

Ohessa on esitelty kaikki merkit, joiden piilareita PP myy - klikkaamalla linkkejä löytää kaikki mallit, joita ko. brändiltä löytyy. Piilareita saa vahvuuksilla ja ilman. Valikoimissa on myös cosplayaajille sopivia piilareita.

Photobucket

Vaihtoehtoisesti voi myös etsiä piilareita värin perusteella, jos ei niiden suosikkipiilareiden brändi ole selvillä tai haluaa vertailla piilareita keskenään. Samasta kategoriasta löytyy myös suosittuja japanilaisia kosmetiikkabrändejä kuten Dolly Wink ja Eyemazing, joiden ripsiä henkilökohtaisesti suosin. Lisäksi kohdasta "Contact lens accessories" löytyy ns. lens care kittejä. PP myy myös Rohton Lycee-silmätippoja, jotka on tarkoitettu käytettäväksi piilareiden kanssa. Aivan paras keksintö, jos silmät kuivuu piilareita käyttäessä. Ei kirvele ja piilarit tuntuu taas siedettäviltä silmissä. Voin suositella kaikille lämpimästi! ♥

Joten ei kun tilailemaan - älkääkä unohtako koodia tilatessanne: ultimatelux

4 kommenttia :

Kati kirjoitti...

Mun on pitäny pitkän aikaa jo udella, et miten yhtäkkiä nää linssikauppiaat sponssaa kaikkia? :D mut ei siinä, nää on kyl kivoja postauksia, ku voi sit hyvillä mielin tilailla linssejä, ettei osta ihan sikaa säkissä~

Maria kirjoitti...

Mä en itseasiassa tiiä :D Muhun ainakin otettiin yhteyttä maililla ja kyseltiin et oisinko kiinnostunut.

Anonyymi kirjoitti...

olen katsellut värilinssejä cyber shopilla ja backstreetilla. olen himonnut jo kauan ja ajattelin että jos kokeilla. oletko kokeillut näitä ja mitä mielestäsi? anteeksi jos kirjoitan epäselväksi.

Maria kirjoitti...

Oon kokeillut ainoastaan Cybers shopin linssejä, mutta kyllä ne mun mielestä ihan saman asian ajaa kuin mistä tahansa nettikaupasta tilatut piilarit. ^^ Joten ostelemaan vain hyvillä mielin!