keskiviikkona, huhtikuuta 13

Sillisalaatti

Eipä mulla mitään asiaa ole, mutta ajattelin päivitellä hiukan kuulumisia nyt, kun on aikaa. Tosiaan mulla on hiukan pitkä työputki tulossa, niin en varmaan pahemmin jaksa päivitellä, joten älkää hermostuko hiljaiselostani.

Viikonloppuna näin hiukan kavereita ja oltiin ulkona isolla porukalla. Oli tosi kivaa välillä mennä silleenkin ulos, että oli paljon porukkaa - ja myös sitä alkoholia... Hehs. :D Kotiin tosin jouduttiin tulemaan TYKSin kautta, kun kalautin kalloni ja oltiin sitä mieltä, että parempi mua siellä on käyttää. No onneks ei jäänyt muistoksi kuin komeat mustelmat ja päänsärky.

Photobucket

Photobucket

Testailin Tytin w♥c:n laseja, eikä noi kyllä oikein sovi mulle. Hauskat ne on silti. Tuossa ylemmässä kuvassa näkyvä kukkahame on uus hankinta, á 19,90€ Seppälästä. En ikinä löydä sieltä mitään, mut toi oli tosi kiva, vaikka jouduin hiukan modaamaan sitä että se oli sopiva eikä niin mummomainen - siinä tosiaan oli polvipituinen helma ensin.

Photobucket

Tiia oli ostanut mulle söpöimmät Gloomy-kuoret ikinä. ;---; ♥

Photobucket

Loppuviikosta sitten esittelen sponsoreita ja uusia piilareita, nyt meen tekee postipaketteja! :D

1 kommentti :

Sari kirjoitti...

Oiii ♥♥ Musta noi W♥C lasit käy sulle just hyvin!! ^---^ Jaksamisia työputkeen!!