sunnuntaina, heinäkuuta 3

Hello July

Heinäkuun pitäis olla kesäkuukausista se paras, mutta ainakin itse oon vaan kärsinyt tässä viimeiset päivät kuumuudesta. Tuntuu, että toi ilmankosteus sulattaa meikitkin naamasta ja kihartaa hiukset hiukan vähemmän imartelevasti. Eikä nukkumisesta ole tietoakaan, mun huoneessa on tälläkin hetkellä 29 astetta lämmintä, vaikka ikkuna on auki ja tuuletin päällä.

Eilen oltiin kuitenkin juhlimassa mun nimppareita (aina pitää olla syy juomiselle...) Tytin kanssa. Katsottiin ensin Kumman kaata ja mietittiin et mitäis tehtäis, mutta päädyttiin sitten vaan - jälleen kerran - Forteen nauttimaan halvasta alkoholista ja typeristä ihmisistä. ♥ Oikesti se on tosi harvoin, kun baarissa törmää mukavaan tai fiksuun tyyppiin, jonka kanssa jaksaa jutellakin. Ja tanssilattiat on yleensä aivan hirveitä, saa kaikenmaailman kiiliäisiä kimppuunsa. Yh.

Kuvat on hiukan huonolaatuisia, koska napsin ne puhelimen kameralla ja mun mielestä iPhonen kamera on ihan järkyttävän huono. Se tekee kuvista pikselimössöä. Mutta koska nyt on kesä, niin olin toki pukeutunut kokomustaan perinteiseen tyyliini. Miksen osaa käyttää mitään värikästä, mulla on aina mustat vaatteet! :D

Photobucket

toppi H&M
hame GT
vyö GT
korut Sneep dip

Photobucket

Photobucket

Photobucket

En mitenkään erityisemmin stailannut hiuksiani eilen, mutta tykkäsin kauheesti noista sotkuisista epämääräisistä kiharoista. Kun ilma on näin kostea, niin ei mun kannata suoristaa hiuksia, koska ne kuitenkin kihartuu parissa minuutissa ja pidennykset ei oikein sopis joukkoon enää sen jälkeen.

Photobucket

Ei kommentteja :