sunnuntaina, helmikuuta 8

Vastauksia!

Saattekin jo tänään näitä vastauksia, koska mulla on junassa tylsää, kun LM.C'n keikalta äsken selviydyin junaan. Luoja, että jalat sattuu uusissa korkeakorkoisissa saappaissa - tai pikemminkin päkiät. Mut Spirits Storesta uudet saappaat, alennuksella hintaa 24,90 €
Mut asiaan:

Plussia omassa ulkonäössäsi?
Hmm, sanoisin että tykkään kamalasti hiuksistani ja kasvoistani. Eikä mun kädetkään ole hassummat (paitsi käsivarret). Mut lähinnä sanoisin, et mun kasvot on kuitenkin aika kivat ja itse ainakin suurimman osan ajasta tykkään niistä.

Tän hetken popitus biisi?
Lady Gaga - Poker Face, Lady Gaga - Paparazzi, LM.C - Oh my Juliet

Minkä väriset sukat sulla on jalassa?
Valkoiset

Jos pitäisi valita, niin aito turkis- vai nahkatakki?
Nahkatakki, en siedä turkiksia. Mut nahkatakkeja omistan parikin kappaletta. :)

Omistatko kruunua? :-D
Omistan 8D Kaksikin

Seurusteletko?
Seurustelen kyllä~

Kauan sun suhteet yleensä kestää?
Hmm, oon pitkien suhteiden harrastaja ilmeisesti. Viimeksi seurustelin sellaiset ~2 vuotta ja tälle kerrallekaan ei nyt ainakaan ihan heti ole loppu tulossa toivottavasti. Mut sit taas vastapainoksi viihdyn pitkiä aikoja sinkkuna, koska olen kamalan nirso :D

aiotko palata japaniin?
Aion, itseasiassa 2.päivä kesäkuuta on lähtö takaisin Tokioon. En malttais millään odottaa sitä 10 päivää, minkä siellä taas vietän *ww*

Paras asia lempibändisi musiikissa?
Hmm.. sanoisinko, että persoonallisuus ja eri tyylien yhdisteleminen. Mulla on aika monta lempibändiä, mutta kaikki ovat omalla tavallaan erikoisia musiikkinsa kanssa ja juuri se tietynlainen epäsuoraviivainen tyyli saa mut tykkäämään niistä.

Paras asia lempibändissäsi [ei musiikillisesti]?
Sadiessa sanoisin sen olevan se, että niiden persoona lavan ulkopuolella on niin erilainen. Ah, Undead (Sadien FC'n videot). Sekä tietty sitten Tsurugi, joka on toinen idoleistani. <3
Vidollissa se on energisyys ja se, miten bändi on kiinnostunut siitä mitä tekee. Vidoll on aikuisten miesten lastentarha ja siksi rakastan sitä. Sekä sitten Tero, joka on idoleistani se toinen.

Henkilö, jota ihailet eniten ja miksi?
Hassua, mutta mä en osaa sanoa oikeastaan, ketä ihailen eniten. Varmaan... mä en oikesti tiedä! Ei mut joo... aika klisee, mut kyl se taitaa kuitenkin olla mein vanhemmat, molemmat isä ja äiti, koska yksinkertaisesti välillä mä ihmettelen, miten ne on jaksaneet melkein 20 vuotta katsella mun menoani ja silti tukee mua ihan kympillä. Ne on ihan parhaat vanhemmat <3

Tämän hetken paras bändi?
Vain yksi? ei onnistu, niitä on liikaa. Sadie ja Lady Gaga

Asia, jota tahdot eniten maailmassa yleensä? juuri nyt? [ihan mitä tahansa: tavara, tapahtuma...]'
Paljon rahaa, jotta voin shoppailla ja jättää koulut kesken 8D

miten tapasit poikaystäväsi?
Aika klisee, mut me tavattiin Turun Forten tanssilattialla niin sattumalta, ettei mitään järkeä. Ja baarista kun ei kuulemma löytänyt muita kuin kusipäitä :__D Tatu on ihana ja oon aivan mielettömän iloinen, että törmäsin siihen.

suunnitteletko seuraavan päivän asut jo edellisenä iltana?
En... ja joo. Kouluaamuina vaan vedän päälleni jotain, mikä näyttää ja tuntuu kivalta. Viikonloppuisin sit suunnittelen asuni sen mukaan, mitä oon tekemässä. :3 Mut esim. bilevaatteet, keikkavaatteet, baarivaatteet, shoppailuvaatteet jne. suunnittelen kyllä etukäteen.

Mitä lehtiä luet?
Cosmopolitan, Elle, Trendi, Egg, Ranzuuki

millanen perhe sulla on?
Äiti ja isä on eronneet. Äidin kanssa siis asustelen ja isää näen liian harvoin

mikä on sun unelma-ammattisi?
Kampaaja

Mikä tekee sinut onnelliseksi?
Tavarat, ystävät, matkustelu, perhe, elämä!

Tunnistaako kukaan sua koskaan missään?
Keikoilla ja coneissa lähinnä joku tulee silleen "Hei oot Riku!" Kun lempinimeni on ernuporukoissa aina ollut Riku >D Mut muuten kyl ei. Paitsi tosi randomisti kaupungilla multa kysyttiin kerran, et kirjoitanko Ultimate Luxurya

Suosikkibrändisi?
Liz Lisa, Vivienne Westwood

Millanen luonne sulla on?
Sanoisinko, et aika hassu. Oon kamalan pirteä, iloinen ja sosiaalinen, mut mun huumori on sarkastista ja ironista, koska tilannehuumori on se kaikkein paras huumori <3 En tajua vitsejä, olen kai outo siinä määrin. Lisäksi oon aikamoinen perfektionisti joissakin asioissa. Mut... kai mä ihan mukava oon kokonaisuudessaan, ainakin kun muhun tutustuu, vaikka yleensä kaikki sanoo, että oon tutustumatta aika elitistikusipää :D

Millaiessa kämpässä asut?
Kaksiossa, jossa on oma sauna ja parveke :3 Eli en tosiaan isossa kämpässä 8D Faijalla sit on joku 100 neliön kämppä yksinään, jossa on 3 makuuhuonetta jne.

Onko sulla sisaruksia? Jos ei, haluaisitko?
Ei mulla ole, mut oon aina halunnut pikkusiskoa

Voiko kokoa XL-oleva ihminen olla kaunis?
Voi mun mielestä. Siis XL-kokoinen, mutta valitettavasti monia kymmeniä kiloja ylipainoinen ihminen vain ei ole mun silmissä kaunis. :< Mut periaatteessahan se on niin, ettei ne kilot, vaan se, miten ne kantaa. Tyyli on pääasia, olitpa sitten minkä kokoinen tahansa.

Onko hyviä ja huonoja ihmisiä olemassa? Jos on, kumpi luulet olevasi?
Kai mä kuitenkin olen ihan hyvä ihminen, en ainakaan huonoksi ole itseäni kokenut vielä toistaiseksi

Ja hei muuten, +5000 kävijää, kiitos!

Hyvää yötä!
<3 Maria

Ei kommentteja :