keskiviikkona, huhtikuuta 11

I have a lot of things on my mind

Heippa kaikille! Kuten otsikko kertoo, oon kuluttanut aivosolujani - anonyymien epäilyistä huolimatta jopa mulla on sellaisia - asioiden miettimiseen ja en oikeestaan tiedä oonko tullut paljon hullua hurskaammaksi siitä. :D Oon kuitenkin pikkuhiljaa kattellut asioita vähän sillä silmällä, mitä pitää ottaa huomioon jos/ kun muutan. Ei siitä sen enempää kuiteskaan vielä.

Lauantaina näin Tyttiä pitkästä aikaa. ♥ Syötiin kiinalaista ja mentiin Auraan istumaan hetkeksi, mutta lähdettiin sitten jo ajoissa kotiin, kun sunnuntaina kutsui lammaspaisti pääsiäisen kunniaksi. Lauantaina oli kuitenkin aika simppelit vaatteet päällä, lähinnä idea oli tuo sininen risti - ja yhteen hyvin sopiva hame! Ostin ton hameen ikuisuus sitten, mutta koskaan ei ollut oikeen mitään mihin se sopis.



Photobucket

Löysä paita Lip sevice
Toppi H&M
Hame G&T
Kengät Jeffrey Campbell
Koru MURUA
Laukku Mango

Photobucket

MARNI at H&M:n korvikset. Olin tosi pettynyt kun tajusin, että noi on _feikki_ korvikset. Ei siis reikiin tarkoitetut vaan sellaisilla klipsuilla kiinni. Arvatkaa pelkäänkö käyttää noita? Putoavat kuitenkin. Mietin pitkään että palauttaisin noi, mutta sitten en raaskinut. En sitten ehkä joudu vararikkoon sen 20 euron takia. Elän muutenkin yli varojeni. :D

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Shinjuku. ♥ 
+ 1 Kat. ♥

Photobucket

PS. Kiitos kaikille give awayhin osallistuneille! Teitä oli paljon ja oon siitä tosi iloinen. Voittajille on nyt mailattu. ♥

Ei kommentteja :