tiistaina, lokakuuta 7

Go away - come back


No tulipa taas valoisa kuva, mut siinä siis on saappaat ja sukkauhousutkin erikseen.

- Paita on joku random vanha kauluspaita
- Huivi ZARA ( uusi! 14,90 € )
- Hame secondhand
- Pitsisukkahousut H&M
- Kengät... noita on miljoonassa paikassa ( uudet 39,90 € )

Olipa tänään yksivärinen päivä, joskin tuo kaulahuivi oli ihan löytö, rakastuin siihen heti ja olin valmis hampaat irvessä pulittamaan siitä tuon 15 euroa, joka muuten on ihan sikahinta ihmiselle, joka osaa itsekin kutoa. Mut se on rakkauteni <3 Tulee mukanani Japaniinkin, koska haluan sinne lämpimän huivin mukaan, joka sopii ruskeiden asusteiden kanssa - tuo sopii!

Turun UFFi oli ihan yhtä suuri pettymys kuin aina ennenkin. Okei, siellä oli yksi nahkalaukku, mitä vähän himoitsin, mutta se jäi sitten, koska en halunnut maksaa siitä melkein 20 euroa. Pitäisi päästä kunnon kirppiksille pyörimään ja etsimään kamaa, koska yksinkertaisesti Turusta ei löydy mitään - oon huomannut, että Helsingissä on paras valikoima ja mua harmittaa, että pääsen niin harvoin sinne kirppiksille. Kaverit kun ei oikein ole kirpputori-ihmisiä.

Tänään oli tosi nätti syyspäivä. Oli kiva kävellä tuolla auringonpaisteessa ja kunnon ruskassa, ootan melkeenpä kauhulla seuraavaa vesisadetta, koska en ole saanut aikaiseksi ostaa uutta sateenvarjoa. Mut ehkä mä viisastun sitten, kun kastun taas kunnolla - on mulla nyt ainakin ehjät saappaat.

Nuo Brahen croissantit on edelleen jotain, joille mä nauran. Ei tuollaista jaksa syödä! Mutta on ne hyviä kyllä, ettei sen puoleen. Even muffini majailee tuolla taustalla.

Ei kommentteja :