sunnuntaina, lokakuuta 5

10 months

Mä tajusin tänään kauhukseni, että nyt on jo lokakuu - vuosihan on melkein loppu! Mä en oikein alkuunsakaan tajua, mihin kaikki aika menee nykyään, se vaan menee niin nopeasti. Viime vuonna tähän aikaan oltiin täpinöissä the GazettEn keikasta jo... ja Moissin... ja Dirujen. Tänä vuonna ei ole enää mitään tuollaista, mitä odottaisin. Aika menee ja muuttuu niin kamalan nopeasti.

Mä en ole tehnyt käytännössä mitään viime aikoina. Ollut koulussa ja lagaillut kamalasti ja silti tuntuu, et oon ollut menossa 24/7. Viikot menneet kamalan äkkiä ja nyt tuli vielä pimeää, kylmää ja märkää. Selkeä syksyn merkki.

Viime yönä ukkosti! Oli makeaa pitää sälekaihtimet auki ja katsella kun ulkona välkkyi. Nyt tuolla on vain kova tuuli ja vesisade.

Ajattelin tehdä tänään kuvaentryn, johon kerään juttuja kuluneilta kuukausilta, joten aloitetaanpas.

Baarin pöytä! Taisi olla the Club, jossa istuskeltiin joskus viime tammikuussa. Mä en todella tiedä mistä tämä kuva tarttui mun mukaan, mutta ilmeisesti mä olen yrittänyt tässä kertoa, millaisen siivon oma kaveriporukka on saanut aikaan. Pöytä tosiaan oli vain hieman aikaisemmin ääriään myöten täynnä juotavaa - sitten joku joi ne!

Joku Kerava-hengailu kuva alikulkutunnelista. Milja on tuossa toisena. Syyskuulta kai? en ole ihan varma, muistan kyllä, että tuolla oli ihan mielettömän lämmin.

Haisuli!

Iso jätskiannos Forumin jätskipaikassa. Seurana oli...Miku!

Vappujuoma~ Toi oli muuten hyvää, join noita koko kesän aikana melkoisen määrän. Mutta totesin, että sininen oli punaista ja vihreää parempaa.

Mökki ♥ Oli muuten ainut kerta kun kesällä kävin ja silloinkin oli sairaalloisen vilpoista. Mut... olispa kesä. :D

Joku räiskäleasia. Käytiin syömässä tuollaiset ruotsalaisten poikien kanssa keskellä yötä, kun tultiin baarista. Muistan vieläkin, kuinka lämmintä oli, kun istuttiin Rhodoksen rantakadun varrella ja syötiin noita ja juotiin kokista. Joku paras kesämuisto.

Toukokuun 3.päivä oli lämmintä. Istuttiin Miljan kanssa Tuusulanjärvellä~ Mä taisin haluta uimaan.

Täytin 19. ♥ Eve teki kivan kortin~

Varmaan yksi onnistuneimmista kaverikuvista tältä vuodelta. Oltiin eniveis menossa katsomaan Catsuota Gloriaan ja sitä ennen hengailtiin Kampissa - oltiin Kamppilapsia.

Lapset kävi Lintsillä heinäkuun lopussa. Mulla oli krapula muistin mukaan, koska join edellisenä päivänä sixpäkin kultalonkeroa, joka sit failasi aika pahasti jälkikäteen.

Tähän voisi lisätä vielä vaikka mitä, mutta laitoin nuo, koska noista mä muisti heti jotain kivaa. Kaikinpuolin oli loistava kesä ja alkuvuosi, loppuvuodesta tulkoon samanlainen.

Ei kommentteja :