keskiviikkona, lokakuuta 22

Talossa


Ostin maton! Ja toki mun kopissani oli erittäin helppoa kuvata sitä, joten saitte mukaan vaatetelineen, tietokonepöydän, tuolin ja puhelimen laturin - sekä näemmä myös yhden Friis & Co.n tohvelin!
Joka tapauksessa tykkäsin tuosta matosta heti, kun näin sen IKEAssa, se oli niin pirteä ja sopii hyvin sängyssä oleviin isoihin lötkötyynyihin, koska nekin on punavalkoraidalliset.
Vielä tarvitsen lampun, koska tämänhetkinen lamppu valaisee erittäin huonosti ja olen muutosta asti suunnitellut lampun hankkimista ( eli siis... neljä vuotta? :D ) ja sitten tarvitsen uuden peilin, koska tuo vanha on auttamatta liian kapea ja se ei sovi tänne, koska jää tuonne vaatetelineen taakse jemmoihin. Lisäksi mun tuurilla saan sen vielä tippumaan seinältä tai hajoamaan, koska toi teline osuu siihen monta kertaa päivässä.

Ostin myös ison mustan kaulahuivin ja mustan karvahatun vol. 2. Tuo on huomattavasti edellistä sopivampi, sillä se edellinen valui silmille, tuo pysyy kivasti oikealla kohdalla.
Miten hehkeä olenkaan jälleen ilman meikkiä.

Tää mustien vaatteiden kuvaaminen ei oikein ole mun juttuni, mutta photarilla kokeilin nyt saada tämän jokseenkin eläväksi. Ostin siis Vilasta mustan röyhelöminihameen ja Ginatricotista mustan karva-asian. En vieläkään tiellä, onko mulla pokkaa pitää sitä, mutta se sopi kivasti tuon mustan röyhelöhameen kanssa - joka on muuten juuri oikean mittainen! Sellainen ei ihan puoleen reiteen yltävä. Kaveri sanoi sitä vähän tyrkyksi, mutta kokeiltiin sitten paksumpien sukkahousujen ja saappaiden kanssa, jolloin lopputulos olikin itseasiassa varsin kiva. Nyt vain toivon, että räkätauti menee viikonloppuun mennessä ohi, jotta saan pukea nuo baariin päälleni.

Tosiaan, kahdeksas päivä kipeänä vissiinkin. Koulu tulee menemään äärihyvin, mutta en jaksa masentua siitä nyt. On harmittavaa olla sitä sorttia ihmisistä, jotka sairastuu helposti ja usein. Varsinkin talvella olen varmaan koko ajan kipeänä. No, Burana C'tä ja jotain lämmintä litkua perään, niin eiköhän tästä toeta. Ensi viikolla voikin sitten vähän karmia, kun koeviikko alkaa ja olen ollut ilmeisesti 40% tunneista pois tässä jaksossa. Hups.

Ei kommentteja :