sunnuntaina, tammikuuta 17

Shopping vol. 1

Vihdoinkin sain kuvattua joitakin juttuja, mitä ostin Japanista - aika vähän, mutta kuitenkin. Kuvaan kaikki vaatteet, kengät jne. myöhemmin, kun vain saan aikaiseksi. Selkä on vihoitellut sen verran paljon pari päivää, etten pysty edes kumartelemaan mitenkään kovin ihmeellisiin asentoihin, saati sitten istumaan koneella montaa tuntia, joten päivitykset on nyt sen takia vähän mitä on.

Mutta kuitenkin; Ostin ihan törkeän paljon vähemmän tavaraa omasta mielestäni kuin aiemmilla kerroilla, kun yritin vähän järkeistää shoppailujani ja ostaa vain juttuja, millä oikeasti on käyttöä. Pakko kyl sanoa, et melkeinpä jopa oikeasti onnistuin siinä, koska oon käyttänyt kaikkea paria paitaa lukuunottamatta, mitä ostin.



Laukku Rose Fan Fanilta. Ansku kävi hakemassa tuon mulle jo joskus marraskuussa kai? Mut sain sen nyt, kun nähtiin. Tykkään tuosta ihan hirveästi, se on ihan megasöpö ja just sopivan kokoinen, et sinne mahtuu jotain tavaraakin mukaan. Mäkin kuitenkin raahaan mukanani aina puolta omaisuutta suunnilleen. :D Tolla oli hintaa joku 4000 jeniä suunnilleen kai, en muista enää.



Korviksia! Kaikki on Paris Kid'sistä noita pinkkejä tähtiä lukuunottamatta - ne on SBY:n. Ostin noita rusettikorviksia kolme paria, kun en osannut päättää, et minkä väriset ottaisin, niin otin sit kaikki. :D Tykkään niistä ihan hirveästi, ne on niin söpöjä. Kaikilla oli hintaa se 315yen, paitsi noi SBY:t tais olla jotain 1000 jenin paikkeilla.



Ette arvaa mikä vitutus mulla on yhdestä Cocon rannekorusta, minkä ostin. Se oli mulle sen verran iso, et se tipahti heti ostoa seuraavana päivänä. Tulin sit siitä fiksummaksi ja ostin vaan tuollaisia pujotettavia koruja sen sijaan, et ostaisin sellaisen, mikä on auki alkaalta. Cocon rannekorut maksoi 500yen kappaleelta, muut on Paris Kid'sistä ja jostain, jonka nimeä en muista. Hintaa oli jotain 300 ja 400yen välillä kaikilla.



Kaulakoruja. Toi hämmentävä ketjukasa on nimenomaan hämmentävä, en oo keksinyt vieläkään, miten se pitäisi pukea, vaikka mulla on kyllä visio siitä, mihin se sopii. Noita ketjuja on vähän turhan paljon ja ne on oudosti solmussa kaikki, niin se näyttää vähän oudolta... Mutta ehkä modaan sitä enemmän omaa silmää miellyttäväksi vielä. Kaikki kaulakorut on Paris Kid'sistä, hintaa 315yen kaikilla.



Olin ihan unohtanut nuo yhdet korvakorut, niin kuvasin ne nyt sitten. Mutta siis nuo pienet rusettisormukset on kans Paris Kid'sistä hintaan 315yen/kpl. Tuo iso rusetti on Claire'silta ja sillä oli hintaa 500yen. Tuntus paljolta maksaa siitä niin paljon, mutta kun se oli niin söpö ja oon halunnut tuollaista ikuisuuden.

♥ Maria

11 kommenttia :

paradoxal kirjoitti...

Aa rakastuin kaikkiin, laukku on aivan erityisen ihana :D!

Anonyymi kirjoitti...

hei mulla on toi sama diamond rusettikaulakoru :D:D mikä yhteensattuma!! rakastan tota liikettä!

t. pinkue

Oona kirjoitti...

Niin söpöjä koruja <3

psykolokki kirjoitti...

tosi ihania ostoksia <3

Kati kirjoitti...

Toi laukku on tosi sopo!! ja ihanan mallinen. mua rasittaa kaikki naa omat roikkulaukut jo niin sikana, ois tarve uuteen, kivanmalliseen laukkuun :)

en malta oottaa naha muita ostoksia! :D

zumiyan kirjoitti...

voiei ihania >0< ♥♥
mun matka kuume vaa nousee ja nousee!
oon oikeesti kateudeusta vihreenä täällä XD
mut hei mun piti kysyy noista vaatteista (ei niistä kyllä tässä merkinnässä puhuttukaan mut) onko japanissa siis kaikki paidat yms. one size kokoa? :( itse olen vähä iso kokoinen joten pelottaa sopisivatko ne minulle >_<
JA TÄMÄ ARVOITUS: saako japanissa sovittaa vaatteita? :D

Anonyymi kirjoitti...

nyt oon kyllä kade. liian hienoja kaikki korut D':

Maria kirjoitti...

pinkue, toi koru on oikeesti ihana! :D

zumiyan, se riippuu kaupasta tosi paljon :3 joillakin merkeillä on vain koko F, joka siis vastaa sitä one sizea, mut sit löytyy paljon näitäkin, joissa on koot S-XL. Et toki ne koot on pienempiä kuin länkkärikoot, mut itse ainakin pystyn melko rintavana ihmisenä kuitenkin ostaa paitoja ihan hyvin.
Sit sovittamisesta: Osassa kaupoista on ihan sovarit, et voi rauhassa kokeilla vaatteita - ei kaikissa, mut tosi monissa. :)

ida kirjoitti...

uu ihania kaikki ! noi korut varsinkin awwaww ;___; ♥

Melsa kirjoitti...

voi apua, en jaksa alkaa luettelemaan mitkä kaikki näistä on ihania sillä vastaus on jokaikinen! :_DD

toi laukku oikeesti on kyllä joku niin suloinen♥

Sandra kirjoitti...

So many cute things! :)