perjantaina, joulukuuta 18

Winter days

Ulkona on talvi! Ihan järjettömän kylmä ollut koko viikon, mutta toisaalta ihan kivaakin, se vesisade ja plussakeli jo kyllästyttikin.

Oon ollut tosi laiska päivittämään, kun aikaa on mennyt niin paljon kaikkeen muuhun. Oon juoksennellut ostelemassa juttuja jouluksi ja matkalle, hoitanut pankkiasioita kun lakko loppui ja sitä rataa. Enää pitäisi käydä rahat vaihtamassa ensi viikolla!

Meidän kaikki keikkaliputkin on tulleet. Ei saatu Overiin mitään järjettömän hyviä paikkoja, toisin kuin viime vuonna, mut ainakin nyt on kaksi vierekkäistä. Viime vuonnahan oltiin Miljan kanssa ihan hyvillä paikoilla, mut ei oltu vierekkäin - se oli pidemmän päälle tyhmää. Nyt on juttuseuraa sitten. Ootan ihan hulluna kyllä lähtöpäivää ja keikkoja. :D

No mut, tänään olin käymässä mökkirannassa, kun isi vei jotain pressuja veneeseen. Oli aivan ihana ilma. Tällasia talvipäiviä sais ehdottomasti olla useammin, vaikka mä periaatteessa en yhtään kylmästä tykkääkään, kun palellun heti.



Villatakki - H&M
Hame - ZARA
Toppi - JC
Sukkahousut - H&M
Kengät - Dinsko
Korut - Vivienne Westwood

Etin tuollaista villatakkia vaikka kuinka kauan, mut viikolla sit löysin sellaisen Henkkamaukasta hintaan 9,95€ kun mulla oli lahjakortti sinne. Ei jäänyt siis paljoa maksettavaksi! Toi on ihanan pehmeä, löllö ja lämmin. Tykkään. ♥



♥ Maria

Ei kommentteja :