sunnuntaina, marraskuuta 23

Kumpikampi

ASUSTEET (millaisia käytät?)

farkut - sinisiä pillifarkkuja sekä muutamia kivipestyjä

t-paidat - tyttöjen printti t-paitoja! olen aivan hulluna hello kitty t-paitoihin. rakastan myös kaikkia isolla, värikkäillä printeillä olevia teeppareita.

pitkähihaiset - isot neuleet, kuvioidut hupparit ja printtipaidat

sukat - nilkkasukat, melkeinpä aina valkoiset

pipo - tupsupipot, karvahatut

alus asu - jotkut hipsterit on varmaan kovimmassa käytössä tällä hetkellä, kun olen niin mukavuudenhaluinen

kengät - hapsumokkasiinit

yövaatteet - toppi ja bokserit


SISUSTUS (kumpi mielummin?)

sänky vai parisänky? - parisänky, vaikken sellaista itse omistakaan

vaalea vai tumma? - vaalea

vanha vai moderni? - molemmat sekotettuna toisiinsa

iso vaatekaappi vai vaatekomero? - vaatekomero

julisteet vai taulu? - mä suosin molempia

jalkalamppu vai seinälamppu? - seinälamppu

patterillinen vai sähkö-herätyskello? - patteri

valkoinen katto vai puunvärinen? - valkoinen


KOULU (kummasta pidät enemmän?)

läksyt vai opettaja? - mä pidän molemmista~

täytekynä vai lyijykynä? - täytekynä

viivotin vai viivain? - viivotin

tarkkuus ja hitaus vai hutiloiminen ja nopeus? - hutiloiminen ja nopeus taitaa olla se mun juttu kyllä, paitsi kun on kyse historiasta :_D

kokeet vai kokeisiin lukeminen? - kokeet

olkalaukku vai perus-reppu? - olkalaukku


MEIKKI (kumman valitset?)

ripsari vai irtoripset? - ripsari ihan ehdottomasti

aurinkopuuteri vai mineraalipuuteri? - mineraali, koska aurinkopuuterista tulee monien teinityttöjen suosimat hassut ruskeat posket mieleen

huulirasva vai huulikiilto? - molemmista tykkään

luomiväri vai poskipuna? - poskipuna

pinnit vai panta? - panta

kynsilakka vai tekokynnet? - no mulla on rakennekynnet...

Ei kommentteja :