lauantaina, marraskuuta 1

All the things I like

Tein pikakierroksen Elloksen sivuilla ja mihin törmäsinkään? Kaksiin täydellisiin kenkiin! Nuo oikeanpuoleiset ovat Bronxin kengät ja maksavat maltaita, lisäksi tuo pilvenpiirtäjä korko on hiukan liian korkea omaan makuuni, mutta sehän ei estäisi mua mitenkään.
Sitten nuo Elloksen omat nilkkurit! Ne ovat täydelliset! Nuo solkiasiat on ihanat, samoin tuo nyöritys ja voi, miksei mulla ole juuri nyt varaa laittaa 50 euroa kenkiin? ehkä siksi, että lähden sinne Japaniin.

Migreeni ja flunssa samaan aikaan ovat viheliäinen yhdistelmä. Olen koko aamupäivän yrittänyt taltuttaa päänsärkyä ja ehkä tämä PIAN menee ohi. Toivottavasti iltaiset suunnitelmat eivät failaile siihen, että itse emännällä pää tekee pikasta itsemurhaa - no, migreenilääkkeitä nassuun, niin enköhän ole kuin uusi ihminen sen jälkeen.

Tuli keskustelua lävistyksistä tuossa ja kun kysyttiin, että onko mulla muuta kuin korvakorut (joita on se 9 kappaletta) niin olin ettei ole. No sitten tuli sellainen "Zing! Mulla on napakoru!" Tottuuko lävistyksiin oikeasti niin, ettei niitä oikeastaan huomaakaan sitten enää. Ainakin napakorun kanssa on käynyt niin, kun ei sitä vaatteiden alta näy ja se vain möllöttää paikoillaan.

Nostalgiaa, kuuntelen 2000-luvun alun discohittejä.

Ei kommentteja :