maanantaina, marraskuuta 17

Tämä on rakkaus johon minäkin pystyn

Heipähei ja silleen. Olen ollut masentavan epäaktiivinen, kiitos stressin, ajanpuutteen ja yleisen sinkoilun, mutta jos nyt kertoisin jotain pikaisesti tässä.

Mm, Japani lähestyy! Tasan 6 viikon kuluttua elän ensimmäistä päivää vieraassa maassa ja sopeudun - jetlag odottaa! Se onkin varmaan yksi niistä asioista, joita odotan tällä hetkellä. Sekä jotenkin jouluakin ja silleen... ei kyllä ole vieläkään olo, että joulu on 1,5 kuukauden päästä. Ei tunnu edes talvelta vielä! Mutta ehkä tämä tästä, kun menen Stockan joulukrääsäosastolle pyörimään ja hipelöimään glitterisiä asioita ja ostamaan kivoja joulukoristeita omaan huoneeseen - siihen asti kuitenkin olen aika varmaan melkoisen without fiilis. Mutta joulua odotan silti, vaikka lahjat omalla kohdalla ovat raha Japaniin ja kaverit saavat sieltä lahjat. Paitsi Eve - olen ostanut jo yhden joululahjan.

Viikonloppu viiletti ohi Järvenpäässä majaillessa. Oli muuten kiva sunnuntai, kun Miljan kanssa maattiin sohvalla ja katseltiin piirrettyjä Disney Channelilta. Tiesittekö, että Lilo&Stich on aika liikkis?

Jokseenkin vähän väsyneen näköinen ihminen junassa. Mutta pääasia tässä nyt ei ole mun väsynyt naamani tai taustalla Iltistä lukeva Eve vaan mun piilarit! Ostin siis kirkkaansiniset piilolinssit ja nyt mulla on isoilta näyttävät silmät ensimmäistä kertaa elämässäni - pieni varjopuoli on se, että tuntuu, kuin silmät kuivuisivat päähän.
Lisäksi mulla on ZARAn lastenosastolta ostettu ihana nallepaita, jonka ostin viimeviikolla (pahoittelen, etten ole kuvannut uusia hankintojani tuhanteen vuoteen, olen laiska ja väsynyt)

Mutta jatkosta: Olen vastaamassa kysymyksiin huomenna, joita sain kaveriltani, joka keräsi niitä johonkin kouluhommaansa. Sitten olen tekemässä juttua käsilaukkuni sisällöstä sekä koruistani. Ja keskiviikkona kerron uusista kynsistäni.

Mutta hyvää yötä! Kiitos kommenteista, joita olin saanut ♥

Ei kommentteja :