sunnuntaina, marraskuuta 1

Happy days

Perjantaina ystäväni Emman perhe kasvoi yhdellä, kun hänelle ja miehelleen syntyi poika. Odotan niin, että pääsisin katsomaan. Vauvat on niin söpöjä, etten kestä. ;__; Katsoin Facebookista kuvan, mikä sinne oli laitettu ja voi apua, ehkä suloisin poika. Onnea heille!

Sitten... Mä en halua napista, mutta pliis, ihmiset: Ennen kuin kysytte että voinko tehdä postauksen Cocolululta tilaamiseen niin lukekaa tuo "Tips" osasto tuossa sivupalkissa. Coco ei edelleenkään shippaa ulkomaille, joten tarvittava info löytyy postauksesta jonka OLEN JO TEHNYT. En viitsisi toistaa samoja asioita montaa kertaa, kun tuohonkin kysymykseen löytyy vastaus helpolla. :)



Villatakki - Daisy
Wetlook legginsit - Spirit store
Overknee saappaat - Japanista
Toppi - H&M

Perjantain vaatteet, sillä muuten olen lagannut vain kotona rennoissa kuteissa - laiska kun olen. Ulkoiltua tuli vain Pyhäinpäivänä, kun kävin viemässä kynttilöitä haudoille. Olin ihan järkyttynyt, kuinka kylmä siellä oli. Talvi taitaa tosiaan tulla, eikä mulla vieläkään ole talvitakkia. :D


1 kommentti :

ida kirjoitti...

apua toi villaneuletakki mikä onkaan niin on ihan sika ihana *u*