torstaina, toukokuuta 12

d.i.a gets & ma*rs dress

Anteeksi taas hiukan huonosta päivitystahdista, ei oo oikein ollut kauheesti intoa bloggailla, eikä oikeestaan mitään aihettakaan, kun oon ollut saikkarilla viikon verran. No, jospas mä tästä innostuisin taas!

Haluaisin kuitenkin esitellä pari juttua, mitä olen ostellut tässä - vielä kun ne kotiutuis Suomeenkin joskus yhdessä mun uuden tukan kanssa, minkä tilailin tossa viime kuussa Prisilan nettikaupasta.

Photobucket

Ma*rsin mekko mbokista, tosin toi on ihan uus ja oon pitkään halunnut mekon just tolla printillä. Ostin tämän tosin lähinnä sitä ajatellen, että kesällä on edessä ainakin parit rippijuhlat ja äidin 50v. juhlat kesäkuussa - tuun siis jopa tarvitsemaan mekkoa ja mulla on jo tuohon sopivat asusteet.

Lisäks ostin pari d.i.a'n hupparia - uusia nekin, vaikka mbokista ostinkin. Olisin halunnut tuon pitkän hupparin mustana, mutta toki kukaan ei halunnut myydä sitä mulle mustana...

Photobucket

Photobucket
Oon yrittänyt katsella myös toista d.i.a'n vyötä mbokista, mutta vielä ei oo tullut eteen sellaista, minkä mä haluaisin - tai jos haluaisin, niin ei, en maksa 200 euroa vyöstä, mikä ei uutenakaan maksa niin paljon. Ostelen sit syksyllä sellaisen.

Mistä päästäänkin aiheeseen nimeltään Japani. Lähden tosiaan 1.syyskuuta Osakaan, jossa viipyilen viikon verran ja siitä suuntaan vielä toiseksi viikoksi Tokioon. Jänskättää vähän, koska en oo ihan varma vielä, olenko lähdössä sinne yksin. Hehs. :D

3 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

Tää on vähän random, mutta tuntuu että oisit tosi usein saikulla? :o

Maria kirjoitti...

Johtuen suurimmaks osaksi siitä, mitä sairastan. :( mut tällä kertaa mulla on olkapää hajonnut, niin sen vuoksi oon ollut pidempään poissa töistä. Lisäksi mun duuni on sellasta, et siellä kiertää kaikenlaiset pöpöt vaikka kuinka desinfiois käsiään ja mulla on aivan onnettoman huono vastustuskyky.

Nunu kirjoitti...

Ihana tuo pitkä huppari <3 Voisin ottaa vaaleanpunaisena.... =D