tiistaina, toukokuuta 17

Make-up bag

Oon joskus aikoja sitten tehnyt jonkinlaisen postauksen mun meikeistä, jos oon oikeassa... Mutta ajattelin nyt tehdä uuden, kun hiukan siivoilin tota laatikkoa pitkästä aikaa. Oon tosi pihi heittämään meikkejä pois, koska meikkaan kuitenkin suht harvoin ja suurin osa meikeistä jää tosi vähälle käytölle juuri sen takia. En tosiaan oo mikään "uusin meikkejä kerran kuussa"-tyyppi. Vaikka oikeaoppisesti kai niitä pitäis uusia hiukan useammin kuin mitä mä teen... Hehs.

Photobucket

Ostin reilu vuos sitten kirpparilta meikeille tuollaisen söpön 70-vuotta vanhan laatikon. Ripsille mulle on varattu puolestaan tollasen vanhan piian peilin alalaatikko, ne mahtuu sinne just sopivasti, koska koon puolesta sinne ei mikään muu mahtuiskaan.

Photobucket

Ripsiä en nyt pahemmin esittele, paitsi nämä kahdet uudet, mitkä posti toi tänään mukanaan. Oon ihan rakastunut Jümilyn ripsiin, ne on niin luonnollisen näköisiä. Lisäks tarvitsin tuollaiset luonnollisemmat alaripset, joten tilasin Dolly Winkin numero viitoset. Molemmat on Ichibankaosta.

Photobucket

Pohjustusjutut yms. En käytä pahemmin tälleen keväällä ja kesällä meikkivoidetta, koska mulla on luonnostaan tosi hyvä iho. Toi KATE:n BB-voide riittää puuterin kanssa hyvin, koska lopputulos on aika samanlainen kuin meikkivoiteellakin, mutta iho hengittää paremmin. NYX'n meikit on mun mielestä ihan loistavia, joten oon ihan rakastunut tohon luomivärin pohjustusmössöön, vaikka se onkin hiukan liian kimaltavaa käytettäväksi arkisin. Mut ulos lähtiessä toimii hyvin, kun luomivärien värit tulee esiin paljon selvemmin. Sit vielä toi Kanebon highlighter on mun luottotuote. Ostin sen kolmisen vuotta sitten japanista ja hehs, se on vieläkin ihan mun suosikki. :D Ihmeen riittoisaa tavaraa.

Photobucket

Luomivärit, joita on _paljon. Oon kamala rohmu, vaikken loppujen lopuks käytä ees kuin aina niitä yksiä ja samoja. :D Tälläkin hetkellä mulla on käytössä lähes pelkästään tuo NYX'n boksi, minkä esittelin aiemmin. Mutta elän uskossa, että käytän noita kaikkia vielä joskus...

Photobucket

Photobucket

Kaikki ripsarit, rajauskynät, eyelinerit, ripsiliimat ja kulmakarvavärit. Omistan sen takia noin monta ripsaria, et käytän ylä- ja alaripsissä eri ripsareita.

Photobucket

Poskipunat, joita niitäkin on kertynyt. Oikeesti kyllä ton Cosmagicin ja Canmaken loose cheekin oon ostanut pelkkien purkkien vuoksi, mutta oon mä niitä käyttänytkin aika paljon. Cosmagicin poskipuna vaan oli hajonnut matkalla Japanista Suomeen ja sen käyttäminen on hiukan haasteellista nyt, kun highlighter on murentunut poskipunan joukkoon. Loose cheek-puna taas on niin väritöntä, että sen kanssa saa melkein aina laittaa jotain toista poskipunaa, jos haluaa sen näkyvän. Tosin itse oon sellainen, että multa häviää poskipunat aina päivän aikana jonnekin. En ymmärrä miksi, kun kuitenkin pohjustan meikin ja kaikkea. :D

Photobucket

Huulimeikeistä suosin nudea, mutta oon tosi huono käyttämään mitään huulimeikkiä. Yleensä laitan huulipunaa, kun lähden baariin, mutta harvemmin sitä sitten enää loppuillasta muistaa lisätä, joten aika vähälle käytölle nuo mulla loppujen lopuksi jää.

Meikkien suhteen en ole mikään brändiuskollinen, mutta Canmaken meikeistät ykkään tosi paljon hyvän hinta-laatusuhteen vuoksi. Sääli vaan, että ne tulee aika kalliiksi Ichibankaon kautta tilatessa... Mutta onneksi tajusin, että niitähän saa myös Canmaken omasta verkkokaupasta shopping servicen kanssa, siinä säästää selvää rahaa. :3 Muutenkin tykkään japanilaisesta kosmetiikasta jo senkin vuoksi, että se pakataan paljon söpömmin kuin kosmetiikka täällä länsimaissa. Söpöt purkit on paljon mukavampia, kuin sellaiset perus yksinkertaiset. :DD

4 kommenttia :

eeva kirjoitti...

itelläkään ei taho pysyä punat poskilla! yleensä se katoaa siinä kun istuskellessa nojailen kämmeneen...

maria t kirjoitti...

oispa mullaki noin paljon erilaisii lumivärei *drool* ♥

Mechinote kirjoitti...

omistaisimpa mäkin noin paljo luomivärejä : D Mutta haaveeksi jää.
Pakko näin ekassa kommentissani sanoa, että omistat aivan ihanan tyylin ja äly ihanat silmät ;w;

Maria kirjoitti...

epi., mulla käy aika varmaan samalla tavalla, en vaan huomaa ikinä sitä, että nojailen käsiini. :D Paitsi peiliin vilkaistessa sitten.

pilvi, tulispa mun käytettyä noin paljon erilaisia. :D Tuntuu et meikkaustyyli on suhteellisen jämähtänyt siihen yhteen ja samaan.

Mechinote, kiitos ^^