keskiviikkona, kesäkuuta 22

About circle lenses

Siivoskelin tuossa mun piilarit läpi ja heitin pois ne, mitä en enää käytä. Samalla päätin et teen postauksen niistä, mitä omistan, vaikka suurimman osan ootte varmaan nähneetkin jo sponssatuissa postauksissa, mitä oon tässä pitkin kevättä tehnyt.

Aloitan mun suosikeista, eli Candy Magicin piilareista, jotka omistan kolmessa eri värissä; Ruskeana, harmaana ja sinisenä.

Photobucket

Candy Magic Barbie King Size Circle: Brown
Shoppingholics sponssasi nämä piilarit mulle jokin aika sitten ja nämä on ehdottomasti yhdet mun suosikeista.

Photobucket

Candy Magic Barbie King Size Circle: Blue
Candylens sponssasi puolestaan nämä piilarit. Tykkään näistä ihan yhtä paljon kuin noista ruskeistakin.

Photobucket

Candy Magic Barbie King Size Circle: Gray
Nämä on mun itse ostamat, mutta jos oikein muistan, niin ne on tilattu Pinkyparadisesta. Laiska kun olen, niin näistä ei ole tehty edes minkäänlaista reviewiä, enkä edes muista missä olisin näitä käyttänyt viimeks. :D

Photobucket

Princess Mimi Apple Green
Candylensin sponssaamat piilarit nämäkin. Jostain syystä nämä on jääneet vähän vähemmälle käytölle, vaikka tykkään näistäkin ihan älyttömästi. Oon vaan vähän sellainen, et käytän sitten aina niitä yksiä ja samoja piilareita, kun jotain alan käyttämään.

Photobucket

Princess Mimi Sesame Gray
En muista edes, mistä tilasin nämä, mutta kuitenkin itse ostetut piilarit ja ehdottomasti mun kaikkien aikojen suosikit. Suurentavat silmää, mutta väri mukautuu just eikä melkein oman silmän väriin. <3

Photobucket

Angel EX violet
e-circlelens.comin sponssaamat piilarit ja samalla myös uusimmat, mitkä olen saanut. Näitä olen pitänytkin sen jälkeen aika paljon kun sain nää, koska tykkään violeteista piilareista harmaiden ohella ihan hirveästi.

Photobucket

GEO Magic Circle Series
mukuCHU'n sponssaamat piilarit viime vuodelta, jotka on jääneet käyttämättä. Mustat piilarit ei vain ole koskaan olleet oikein mun juttu, koska pidän hiukan luonnollisemmasta lookista kuin siitä, minkä näillä saa aikaiseksi.

Photobucket

Xtra lenses - Violet
mukuCHU'n sponssaamat piilarit nämäkin. Vaikka ne näyttää kivoilta ja on oikeasti silmissäkin ihan kivat, niin jostain syystä nämäkin on jääneet mulla käyttämättä. Ehkä osasyy on siihen, etten kamalan mielelläni käytä yli 14mm piilareita (Princess Mimit on poikkeus) ja nämä ovat 15mm.

Photobucket

EOS Green circle lens
mukuCHU'lta nämäkin piilarit. Harmittaa, että näissä alkaa olla käyttöikä täynnä - ainakin omalla kohdalla, koska en ikinä suostu pitämään samoja piilareita yhtä vuotta. Oon hirveesti tykännyt näiden väristä, koska omissa silmissä se muuttuu enemmän turkoosiksi kuin vihreäksi.

Photobucket

XtraVaganza Series Pink
mukuCHU'n sponssaamat piilarit myös nämä ja varmaan ainoat, mitä en ole käyttänyt kertaakaan. En ole koskaan tykännyt näistä, koska oman silmän väri jäi niin paljon näkyviin ja pinkki x sininen ei oikein ole se paras yhdistelmä...

Ei kommentteja :