keskiviikkona, joulukuuta 10

Kun tytöt kasvavat aikuisiksi...

He alkavat miettimään omaa asuntoa, sisustamista ja kaupassa käymistä. Ensimmäinen uhkaava merkki on se, että tilasin Divaanin viideksi kuukaudeksi, sen lisäksi sunnuntaiviihteeksi on kehittynyt vuokra-asuntojen tutkiminen otsa kurtussa ja aivot opintotukilaskelmien ympärillä. Olen vain niin turhamainen, että haluan pitää elintasoni korkealla - valitettavasti lama-aika ei edesauta sitä - joten omaan asuntoon muuttaminen voisi olla huono idea, vaikka mä niin kovasti sitä haluaisin. Ehkä ensi kesänä?

Tiedän jo, mitä ostaisin... ja koska mun mielestä kollaasit on kivoja, niin tein IKEA kollaasin siitä, mitä haluan. Mulla on jo... neljä kirjahyllyä, joista yksi tulee makkariin, kaksi olkkariin ja yksi keittiöön - lisäksi mulla on telkkari, keittiönpöytä -ja tuolit, peilejä, mattoja, verhoja ja astioita. Sohva, sohvapöytä ja valaisimia vain puuttuu.

Tämä sisustusvimma on kamalaa, haluan vain paikan, jota voin sisustaa! Oma asunto olisi enemmän kuin tervetullut. Sopivan hintainen kaksio, mielellään pääkaupunkiseudulta - eli siis ei stadista vaan sen ympäristöstä tai jos ei sieltä, niin Turusta. Ja koska olen vaativa niin tiedän, etten löydä sitä asuntoa ikinä. :) Mutta ainahan voi toivoa. Joskus mulla on vielä se omakotitalo ilmavalla sisustuksella ja vaaleilla väreillä - siihen asti haaveilen kivasta kaksiosta.

Sitten kynsiasiaa - tein pientä blingausta, vaikka kädet tärisi. Rakenteet on huonossa kunnossa, joten oli pakko tehdä niille jotain, ettei se huonokuntoisuus näy. Siispä vain pensseli käteen ja gltteripurkki esiin, lopputulos on tämä:

Livenä ne on paljon kivammat, kun tuo heilunut kuva vähän vääristää. Mutta kivat on, pidän näistä ottaen huomioon, että tekoon meni se + 5 minuuttia + lakkaus. Livenä tuo hile on sellaista kivaa hologrammia, että se loistaa eri väreissä. Tosi kiva yhdistelmä.

Mut nyt taitaa olla aika mennä nukkumaan, tai lukemaan kemiaa, huomiseen~ !

Ei kommentteja :