tiistaina, joulukuuta 2

Kysymyksiä & vastauksia vol 1

Lempiruoka?
Aika paha sanoa, kun olen niin nirso kaiken syötävän suhteen, mutta sanoisinpas, että pasta jonkun hyvän kermakastikkeen kanssa. Pasta ja sitruunainen lohikastike - se on hyvää! Sitten roskaruoasta varmaankin joku juustoateria mäkissä. Olen mäkki-ihminen, koska hese jostain syystä etoo mun sisuskalujani.

Lempidrinkki?
En tiedä drinkkien nimiä, kun en juo niitä. Vannon siiderin, lonkeron ja Bacardi Breezerin nimeen.

Lempijätski?
Mm... vanilja, vaikka mä pidän enemmän sorbeteista kylläkin. Jädet on jotenkin niin ei mun makuun, koska en periaatteessa voi syödä mitään maitopohjaita allergian vuoksi.

Mitä ruokakaupasta tarttuisi mukaan, jos sulla olisi 15 euroa rahaa?
Patonki, levitettä, pennepastaa, kanaa, currykastike ja kivennäisvesipullo.

Onko sulla ajokorttia?
On ! On ollut päälle vuoden ja kakkosvaihe siis pitäis suorittaa pian. Sanoisin itseäni jopa hyväksi kuskiksi, hiukan liian aggressiiviseksi tosin, koska ohittelen ja ajan ylinopeutta lähes aina, kun olen tien päällä :3

Kauan sulla menee aamuisin kun valmistaudut kouluun/töihin?
Ei mene aikaa, koska - ehhehehe - en meikkaa kouluun! Pesen hiukset, suoristan ja pukeudun ja menen ovesta ulos. Joten about 1 ja siinä ajassa sit dataan kanssa hetken joka aamu.

Harrastatko jotakin liikuntaa?
En ja joo, pyrin käymään salilla aina, kun aikaa on, koska kärsin suuresta identiteettikriisistä painoni kanssa ja haluan olla hoikka, joten on pakko kokeilla urheilemista aina, kun vain aikaa ja jaksamista löytyy edes vähän.

Jos saisit valita, viettäisitkö viikonlopun poikaystäväsi kanssa vai kavereiden kanssa ulkona?
Paha sanoa, koska molemmat houkuttelevat, mutta eka taitaa nyt viedä voiton kuitenkin, koska ei nähdä viikolla ollenkaan.

Seurusteletko?
Seurustelen kyllä

Mitä kautta tunnet parhaan kaverisi/ kaverit?
Suurimmaksi osaksi on ystäviä, jotka tunnen monen vuoden takaa, mutta sitten on uudempiakin. Hennan olen tuntenut kuutisen vuotta, mutta Milja, Paola ja Violetta on tulleet kuvioihin myöhemmin. Lähinnä kuitenkin tutustuminen on käynyt... en mä tiedä! Miljaan tutustuin siten, että lähettiin vaan yhdessä festareille. Paola ja Violetta on koulukavereita lukiosta, joista sitten tuli hyviä ystäviä mulle.

Millainen olet ystävänä?
Kuulemma aika räiskyvä, mutta toisaalta taas kovin hellyyttävä tapaus. Mutta jos itse sanoisin, niin olen luotettava ystävä niille, ketkä on mua kohtaan luottamusta osoittaneet. Eli parhaiden kavereiden kanssa osaan sitten olla juuri sellainen kuin olen, koska he eivät suutu pienestä tiuskinnasta tms.

Millainen olet luonteeltasi?
Temperamenttinen, iloinen, hassu, positiivinen, pessimistinen, äänekäs, naurava - olen aika positiivinen kokonaisuudessaan.

Onko sulla facebookia, irc-galleriaa tai myspacea?
Molemmat, mutten kyllä kerro, että millä nimellä :D

Suututko helposta ja millainen olet vihaisena?
Kiukkuinen :_D Kovaääninen, tiuskin, itken, paiskon kamoja ja menen nukkumaan

Millaista musiikkia kuuntelet?
No aika laajalla kategorialla kaikkea HC-rockista tuonne j-rockiin ja siitä Britney Spearsiin. Mulla on todella laaja musiikkimaku, koska kuuntelen musiikkia ihan fiiliksen mukaan, en genren pohjalta.

Mikä ärsyttää?
Tyhmät ihmiset, tekstareihin vastaamatta jättäminen, ignooraminen, turhaan paskan puhuminen selän takana, läpinäkyvä vittuilu

Käytkö usein ulkona?
En oikeastaan, olen tosi laiska esim. käymään baareissa, mutta sen sijaan tykkään kahvittelusta, leffoista, kävelyistä jne.

Romanttisinta mitä sulle on tehty?
Eipä mulle ole mitään kovin romanttista koskaan tehty. Itseasiassa ei koskaan, jos ollaan oikein tarkkoja. Edellinen poikaystävä ei ollut siitä romanttisimmasta päästä ja sitten vietin niin kauan sinkkuaikaa, ettei silloin tapahtunut mitään romanttisuuteen viittaavaakaan.

Ei kommentteja :