keskiviikkona, joulukuuta 3

Super Trouper

Oho, onpas kävijämäärä laskenut, kun olen ollut laiska päivittäjä. Hups vaan, korjaan asian heti kun on AIKAA (sitä siis ei ole tällä hetkellä juuri ollenkaan)

Olen tässä suunnitellut joululahjojen ostamista jo monta päivää, mutten tiedä vieläkään, että mitä ostaisin, kun kukaan ei taas tarvitse mitään. Mutta sain itse jo yhden ihanan joululahjan! Henna osti sellaisen silmäsuojuksen, jota voi pitää lentsikassakin, jos haluaa nukkua.
Itse ajattelin ostaa kaikille vain jotain pientä, esimerkiksi Hello Kitty suihkugeelit on houkutelleet mua jo useamman päivän, koska olen ostanut vasta yhden joululahjan (fail)

Maanantaiset vaattet, joista alaosa puuttuu nyt kokonaan ja kuvanlaatu sukkaa pahemman kerran, kiitos kamerakännykän.

T-paita Gina Tricot
Pitkä kaulakoru Friis & co.
Toinen kaulakoru Vivienne Westwood
Sormukset Gina Tricot

Mua harmittaa suunnattomasti, kun kaikki kivat sormukset on tällä hetkellä halpissormuksia ja niistä jää vihreää väriä sormiin, onko jollain joku hyvä kikka sen värin poistamiseen? kun se ei saippualla halua lähteä.

Ostin saappaat täältä. Laadusta, postituksen nopeudesta tms. en osaa sanoa mitään, koska testasin paikkaa itsekin vasta ekaa kertaa. Pakko kyllä sanoa, että siellä ei ainakaan hinnalla oltu vaatteita ja kenkiä pilattu, nuokin maksoi jotain 15 euroa vissiinkin - ja ne on ihanat! Toivottavasti ehtivät kotiin ennen kuin lähden Japaniin, koska tosiaan tarviin uudet saappaat, kun vanhoista on kaikista pohjat rikki.

Mulle jäi Mamma Mian katselemisen jälkeen joku kamala himo kuunnella ABBAa ja olen nyt soitellut kaikkia ikivihreitä hittejä alkuviikon, kun olen kotona makoillut enemmän tai vähemmän hyvässä kunnossa. Mahatauti on niin vihoviimeinen tauti, jonka ihminen itselleen kyllä haluaa. Mutta nyt, kynsien huoltaminen olisi illan sana, kun en aiemmin aikaiseksi ole saanut.

PS. viikonlopuksi luvassa lunta!

Ei kommentteja :