torstaina, joulukuuta 11

Little girls never grow up

Koulussa oli tänään joku juttu, että olisi pitänyt pukeutua jouluisesti. En toki muistanut, joten lainasin sitten Violetalta tonttulakkia. Oli muuten melkoisen vamo olo, kun kilisin koko päivän hassusti. :_D Onneksi en ollut suinkaan ainut.

Päivällä oli päällä:
Paita GT
Hame GT
Huivi GT
Vyö Friis & co.
Lakki sponsored by Violetta

Lisäksi mä olen jotenkin käsittämättömän happamalla tuulella taas. Kenties alkava koeviikko stressaa, kun en jaksa lukea ollenkaan. Koulukirjat on maanneet kasassa jo monta päivää, enkä ole lukenut vielä sanaakaan, vaikka olen kokeillut motivoitua. Tällä hetkellä tosin lukeminen masentaa vielä enemmän ja motivaatio hukkuu ulkona vallitsevaan märkään ja mustaan keliin, johon en todella halua. Lisäksi mua väsyttää - koko ajan!

Mun lahjat tuli tänään <3 Pitäisi vaan jaksaa laittaa julisteet seinille ja katsoa Relieve your Blue Scar Final @ Shibuya AX
Ehkä voisin vähän lueskella noita lehtiäkin illalla, jos ei muutakaan tekemistä ole.

Viikonlopusta tulee jättetylsä, kun kaverit on jossain, se yksi siellä intissä ja vaan... väsyttää. Ehkä nukun :3

Ei kommentteja :