maanantaina, heinäkuuta 27

Lovetopia

Shoppailin vähän Lovetopiassa eilen ja yllätyin erittäin positiivisesti siitä, kuinka nopeasti sieltä vastattiin ja kuinka halvalla pääsin! Eli 35€ postareineen seuraavista tavaroista on mielestäni _todella vähän.

Photobucket

Photobucket Eli tilasin nuo violetit. Ne oli jotenkin niin megasöpöt ja nyt kun olen ottanut venytyksiä ja ylimääräisiä korvakoruja pois, niin voin ehkä jopa pitää normaaleja nappeja korvissa niiden iänikuisten hopeisten kristallinappien sijaan.

Photobucket

Photobucket Pinkit karkkiasiat ♥ Ihan megasöpöjä oli nuokin ja teki mieli ostaa kaikki värit, mutta sitten tyydyin vain tuohon pinkkiin.

Photobucket

Photobucket Aaa, tuo vaaleansininen rannekoru *>* Näin sen ja ilme oli jotakuinkin luokkaa "Gotta get that!" Joten tilasin sen :D Se on niin megasöpö kesäkoru, ettei mitään järkeä.


Photobucket

Photobucket Mulle tulee tuo kello kokonaan valkoisena - valkoinen ranneke ja valkoinen näyttö. Fashöön straight from Korea!

Photobucket

Photobucket Pink one ja blue one mulle. Ihan megasöpöjä kännykkäblingejä <3 En ehkä kestä kun nuo on niin ihania.

Nyt mä lähden lääkäriin! Hauskaa alkuviikkoa kaikille ja nauttikaa lomasta, jos teillä sellainen on. Mullakin alkaa ensi viikolla, joten sitä odotellessa!

♥ Maria

5 kommenttia :

tiku kirjoitti...

Toi linturannekoru on ihana *www* (Tosin arvaa kummasta väristä tykkään enemmän XD)

Roosa kirjoitti...

oi noi blingit <3___<3

Anette kirjoitti...

Ihana toi kello Ja korvikset :)

Anonyymi kirjoitti...

aaa ihan täydelliset kynnet*--*♥

Saana kirjoitti...

kas, joku muukin on näköjään löytänyt lovetopian :'D mä oon tilannut sieltä säännöllisesti melkein vuoden, ehdottomasti mun lempinettikauppa korujen suhteen.

p.s. arvaa vaan, kuka tilas toissa viikolla ton rannekorun mustana :::::D ei tosin tuu mulle, vaan lahjaksi.