keskiviikkona, heinäkuuta 22

Times up!!

Photobucket

Toppi - GT
Farkut - Cocolulu
Vyö - Cocolulu
Lippis - Cocolulu
Korut - Cocolulu

On muuten ainut kuva viimeiseltä viikolta, jossa mulla on muuta kuin työvaatteet tai yövaatteet - olen tosiaan ollut ihan naatti viimepäivät ja sen takia päivittäminen on vähän takunnut, enkä ole jaksanut sitten kirjoittaa mitään vaikka mielikin on tehnyt. Tuosta asusta kuitenkin tykkäsin, joskin mun "huolella" laitettu surffitukka pysyi tuollaisena tasan tunnin ennen kuin takkuuntui.

Synttärit meni, viikonloppu meni... En edes osaa sanoa mitä kaikkea tässä on tapahtunut! Sain kuitenkin ihania lahjoja, joista osan esittelen nyt ja loput sitten kun ne joskus kotiutuvat. Tiia osti mulle Vidollin photosetin - se tuli niin puskasta, et olin ihan ".... ;--;" koska aww, mulla ei ollut yhtään SinAIn aikaista valokuvasettiä.
Isä osti uuden puhelimen, äiti Viviennen kengät, mutta molemmat ovat vielä teillä tuntemattomilla.

Photobucket


Photobucket

Mun Sadien fanclubin jäsenyys siis oikeutti mut tilaamaan tavaraa Undead online shopista ja pakkohan mun oli sieltä jotain tilata - toisinsanoen kaikki muu on sieltä, paitsi uutuussingle ja Undead magazine vol. 7 joka kuuluu jäsenyyteen.

Tosi moni on jälleen kysellyt multa, miten Cocolululta tilataan vaatteita ja vastaus on edelleen: Coco ei shippaa ulkomaille, joten teillä täytyy olla kontakti Japanissa, joka tilaa vaatteet puolestanne. Esim. Shopping servicet on hyviä, mutta kalliita keksintöjä. Eli sellaista kannattaa käyttää, jos sieltä haluaa tilata, postarit on yleensä aika paljon + välityspalkko n. 10-15% kokonaissummasta.

Ei mulla muuta kuin hyvää yötä!

♥ Maria

PS. Huomenna ilmoitan kisan voittajan, olkaa tarkkana!

7 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

miks laitat ylipäänsä mitään asukuvia, kun kaikki on nykyään ihan samanlaisia. cocoo päästä varpaisiin. vähä luovuutta kehiin!

Anonyymi kirjoitti...

Anteeksi jos tätäkin on kysytty sulta jo miljoonia ja miljoonia kertoja, mutta onko jotain tiettyä shopping serviceä, jota suosittelisit (helppokäyttöinen ja/tai nopea ja ehkä hieman muita kilpailijoita edullisempi - vaikka kalliiksi se varmaan joka tapauksessa tulee - jne.)? Itseäkin rupesi kiinnostamaan toi vaatteiden tilaaminen kun kerroit, että tommoinenkin on olemassa. Sori tosiaan jos tiedustelen moneen kertaan kysyttyä asiaa, yritin kyylätä vähän vanhempien merkintöjen kommentteja mut en löytänyt vastausta tähän tai sitten oon auttamaton puusilmä D:

Rosa kirjoitti...

Mitä kokoo noi sun kuvassa olevat cocolulun housut on? :'')

criztinita kirjoitti...

U are an autentic cocolulu girl!!!! gorgeous!

Maria kirjoitti...

Anonyymi 1, koska pukeudun itseäni varten, en muita. Tykkään Cocon vaatteista ja siksi pidän niitä.

Anonyymi 2, itse käytän gosuroria, joka löytyy LJ:stä. Googleemalla gosurori shopping service varmaan löytyy :)

Parsa, 27"

criztinita, thank you ♥

Anonyymi kirjoitti...

Voiko tohon Sadien fanclubiin liittyä ulkomaalaisetki? o_o

Maria kirjoitti...

Anonyymi, Ei voi. :) Et tarviit jonkun tyypin joka liittyy sun puolesta.