maanantaina, heinäkuuta 6

Happy days, happy times

Photobucket Photobucket

Vihdoinkin saan nuo Viviennen kengät! Kun niitä ensimmäisen kerran esiteltiin keväällä lehdissä, olin ihan "Pakko saada!" ja nyt ostin ne itselleni synttärilahjaksi. Lisäksi tarvitsen kummitätini häihin kengät, joten nuo sopivat hyvin vaaleankeltaisen mekon kanssa. Sitten, vaikka mun ei pitänyt sortua, ostin itselleni nörttilasit, koska ne oli jotenkin niin söpöt mun mielestä. Kokeilin vastaavanlaisia jo Japanissa, mutta jätin ostamatta sillä kertaa kun taisi olla kiire jonnekin muualle, enkä sitten miettinyt asiaa jälkikäteen enää.

En enää lataa kuvia tänne bloggerin kautta, koska mua alkoi ärsyttämään aivan suunnattomasti huono kuvanlaatu jne. Joten ilmoittakaa, jos Photobucketin kautta ladatut kuvat eivät näy teillä - siirryn sitten käyttämään taas jotain muuta kuvapalvelinta.

Cocolulun paketti saapui tänään! Esittelen ne omassa postauksessaan sitten. Epic win sanoisinko, koska Acon on tällä viikolla ja tarvitsin tuota hupparia sinne aika kipeästi - no, nyt on vaateongelma hoidettu, ainoastaan tukkaongelma (+noin miljoona muuta asiaa) on vielä hoitamatta. Ihanaa nähdä G*U:n tyttöjä pitkästä aikaa. ♥

♥ Maria

2 kommenttia :

Anni kirjoitti...

Mistä löysit noi nörttilasit? Oon itsekin halunnut tollaset, mutten oo löytänyt vielä. Miksi pitää asua jossain fuckin' Joensuussa. XD Mut Helsingin reissulla sitten noita metsästämään.

Maria kirjoitti...

Anni, molemmat, kengät ja lasit, on tilattu Asos.comista :) Kun yritin itsekin etsiä Turusta, mut sitten joka paikassa oli ne loppuneet, niin totesin et käy kätevämmin kun tilaan ne vaan suoraan jostain :D