maanantaina, heinäkuuta 27

And the weekend was...

Häitä ja D'espairsRay. Laitan jotain kämiä kuvia, kun en jaksa kauheesti skarpata taas.

Photobucket

Photobucket Mekko - Spirit Store

Photobucket

Photobucket Nails - minä

Sitten viikonlopun muihun tapahtumiin, joihin sisältyi seuraavaa:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Ajomatka Helsinkiin :D Oli neljäs viikonloppu putkeen ja olin suhteellisen naatti tuon ajamisen takia.

Photobucket

Hämmentävää bussipysäkkihengausta Malmilla sen jälkeen, kun olin melkein jäänyt Pukinmäkeen bensan lähes loputtua. Onneksi tuli Seo vastaan.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Sitten tulivat kuvaan kaverit, kun pääsin Nosturille asti. Istuttiin nurtsilla ja juotiin ja puhuttiin. Oli oikein mukavaa, vaikka palelinkin ihan mielettömästi. Kiitos niille tytöille, jotka hyppäsi mun eteeni selittämään tosi randomisti jotain blogista ja mun kynsistäni, olitte söpöjä. :D ♥

Photobucket

Ajomatka Helsingistä Naantaliin ja...

Photobucket

Iltapalaksi mansikoita.

Photobucket

Ja kun menin nukkumaan, löysin tällaisen sängystäni.

Photobucket

Ja tällaisen aamulla keittiöstä.

♥ maria

6 kommenttia :

Anonyymi kirjoitti...

KISSAT <3 :3

Kati kirjoitti...

Ihanat nuo sun kynnet! Ja voikun tuo ekan kuvan kisu on ihanan luttanan näkönen :3 tui tui~

narsessa kirjoitti...

mistä toi sun kaulakoru on? näyttää tosi kivalta!

joanne kirjoitti...

moikka :-) oon tilaamassa nyt cocolululta farkkuja ja en saa niistä kokojutuista mitään selvää (taidan olla hölmö, ehkä? :'D). Sullahan on cocon farkut, eikö vain? Niin ajattelin kysästä, että mitä kokoa sun cocolulun farkut/housut on ja mitä housukokoa ostat suomesta? :--D Tai jos sulla on sitten mitään hajua miten ne koot oikeen menee ja viittit selventää asiaa mulle hieman? kiitos :-)

Maria kirjoitti...

Kati, kiitos ♥

narsessa, se on Juicy Couturen medaljonki, ostrttu spirit storesta kevättalvella

joanne, elikä suomessa ja yleensäkin euro koossa mun housukoko on kaikke väliltä 27-29" riippuen täysin mallista. Cocolulusta käytän kokoa 27" joka mun mielestä vastaa aika hyvin euro-kokoa. Mut jos ei ole ihan varma, niin kannattaa ottaa koko 28" - etenkin jos on vähääkään lanteita, koska ne housut on tosi suoria.

Nora kirjoitti...

ihanat kynnet (: